nicknavn Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg syns du skal skrive klage på Hs og helsestasjons legen og sende den direkte til fylkeslegen, med kopi til enhetsleder på helsestasjon. Når det er brudd på taushetsløfte og at dere ikke har fått oppfølging på noe som åpenbart skulle ha vært fanget opp av helsesøster, så er det bare rett og rimelig at hun får en klage på seg. Mulig du ikke kommer langt med klagen, men den blir journalført og får samme hs klage på seg flere ganger, teller din klage også med i evt en sak mot hs. Så send inn klage:-)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 vet du, det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre. det får da være grenser på hvordan de kan behandle folk da! tusen takk for svar, på det jeg egentlig trengte å vite. skal undersøke videre om den somer ansatt i bhg til mini de dagene han er der, er der utelukkende for han eller ikke.. om så, så kan han jo bytte bhg, og få masse stimuli fra barn på hans alder, og ikke bare 1åringer... (pga jeg var hjemme et år ekstra med mini, så var alle de andre begynt i bhg. så når han skulle begynne, måtte de ordne ny bhg. og der går mini, og de som er året yngre enn han..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå