En blå å en rød:) Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Går å venter på tanta, er 3 dager over, men vil ikke ta test, for er lei av å bli skuffa... Sist gang hadde jeg masse menssmerter før jeg tok testen... Men ikke denne gangen... Nå har jeg skikkelig ømme pupper (men mest i BH'en???), *har stikkninger i magen når jeg strekker meg (Dette hadde jeg veldig mye sist gang jeg gikk gravid) eller hoster...sånn skikkelig VONDT, å dette kjenner jeg igjen) *tett i nesa * raskt sliten og er trett *MYYYE luft i magen *Sulten hele tida *Men kvalm om kvelden *Sur å grinete Men i og med at jeg ikke kjenner vedvarende menssmerter vil jeg ikke ta noen test, er vel bare forsinka... Hadde dere andre menssmerter med 2.mann også??
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Hadde verken menssmerter med førstemann eller nå med andremann.. Men veldig ømme pupper, og stikkninger på den ene siden av magen nede, det hadde jeg sist også.
En blå å en rød:) Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Hmm, da er det kanskje håp alikevel da?? Skulle hatt tanta på fredag, er jo 2 dager over...så testen bør være sikker...Hvis ikke det månedelige er helt på tullet, for sist mnd fikk jeg det 3 dager over...er 4 pp dette å er så leeei av negativ test... Men de siste pp så har jeg IKKE hatt denne stikkningen i magen når jeg strekker meg... (Vondtene er over skambeinet? Skal ikke disse stikkningene sitte lengre ned?? i.o.m at livmoren er under skambeinet??)¨ har heller ikke hatt vondt i puppene heller... men dette kan jo være innbilt for alt jeg vet...som sagt vet jeg at det bare er å ta test...men er jo så lei av at den er negativ... Å det blir jo så dyyyrt i lengden...har jo brukt nærmere 1000 kr på tester de siste mnd...
Marianne87 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg hadde veldig menssmerter med nr 1. Dette var egentlig det eneste symtomet jeg fant tidlig med min første. Ble kvalm og kastet opp mye medn det ble værst fra uke 12. Denne gangen hadde jeg ingen menssmerter, hadde bare litt ømme pupper og var morgenkvalm. Så jeg var sjokka når testen var poitiv. Hitill har mine svangerskap vært totalt ulike, så jeg vet det er mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå