27dager Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hvordan er formen, jenter med termin 9.desember? Selv er jeg ganske lei, har så mye kynnere og masrier og har hatt de så lenge at jeg tror på en måte at de aldri kommer til å bli noe mer og at ungen aldri kommer til å komme. Noe som selvfølgelig er tull;) De kommer jo alltid..
27dager Skrevet 25. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2008 Ingen andre med tremin samtidig som meg?
Mjølkekua Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Joda, det er det. Jeg har termin 9. desember :-) Her er formen fin-fin. Begynner å kjenne på at han godt kan komme nå, men er vel ingen klare tegn på at han skal komme i umiddelbar framtid. Har hatt kynnere siden uke 25 og disse har blitt kraftigere siden livmora har vokst. Kjenner nedpress, men alt alt er det jo helt vanlig. Er jo fortsatt 2 uker til termin i dag (jippi), så vi får smøre oss med tålmodighet. Er dette ditt første?
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg har termin 25.november, men føre UL hadde jeg 13, så egentlig aner jeg ikke når baby kommer, jeg blir deriomt satt igang 9.desember om baby ikke kommer ut av seg selv føre det da. Så det kan jo hende vi føder likt
alokim Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hei, Har også termin 9 desember med nr 3. Var hos jordmor i går og hun antydet at hodet var festet så da er det vel bare å vente. Har vært litt lei men det er mest pga rastløse ben og sure oppstøt. Har nå tenkt å nyte den siste tiden med å vaske litt, ligge på sofaen og ta ting som de kommer for babyen kommer når den er klar. Gikk 15 dager over med første mann og 2 dager over med andre mann så blir spennende å se når 3 mann kommer.
Mjølkekua Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Hvor skal dere føde da? Jeg skal føde på Ullevål :-) Dette er forresten mitt første barn.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Jeg har termin 10. desember - close enough?? :-) Tror nok det blir litt før siden førstemann kom en uke før termin. Jeg skal føde på Riksen og er veldig fødeklar allerede! Var hos jordmor i går, og hun trodde det kunne skje noe raskt siden jeg har hatt vonde og regelmessige kynnere etc. Hodet har vært festet en stund. Så jeg sitter her og kjenner etter, men det beste er egentlig å holde seg i aktivitet så man kan tenke på andre ting!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 har termin 9 desember jeg også.) blir min første.. gleder meg masse:) formen går opp og ned her. noen dager orker eg meg ikke ut av leiligheten andre dager, hopper eg ut av senga om mårningen.. har hatt mye kynnere de siste dagene. ho ligge langt nede i bekkendet sa legen på sist kontroll.. vet ikke om ho har festet seg da.. føler eg har fått "hengemage" hehe:) håper ho kommer snart.. er lei av å vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå