En blå å en rød:) Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Går å venter på tanta, er 3 dager over, men vil ikke ta test, for er lei av å bli skuffa... Sist gang hadde jeg masse menssmerter før jeg tok testen... Men ikke denne gangen... Nå har jeg skikkelig ømme pupper (men mest i BH'en???), *har stikkninger i magen når jeg strekker meg (Dette hadde jeg veldig mye sist gang jeg gikk gravid) eller hoster...sånn skikkelig VONDT, å dette kjenner jeg igjen) *tett i nesa * raskt sliten og er trett *MYYYE luft i magen *Sulten hele tida *Men kvalm om kvelden *Sur å grinete Men i og med at jeg ikke kjenner vedvarende menssmerter vil jeg ikke ta noen test, er vel bare forsinka... Hadde dere andre menssmerter med 2.mann også??
En blå å en rød:) Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Tok test for en halvtime siden.....å den var UTEn tvil....POSITIV!!! Det store blå krysset lyste mot meg!!!!!! JIPPIIIIII!!!!!! ENDELIG!!! =) Nå håper jeg bare mannen kommer hjem snart så jeg får fortelle den store nyheten!!! Storebror må nok vente litt!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hadde vidt forskjellige symptomer med nr 1 og 2. Ser du har fått positiv test, og ville bare si GRATULERER SÅ MYE
En blå å en rød:) Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 TUSEN TAKK!!! er så lykkelig at jeg har lyst til å HYYYLE!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå