Gå til innhold

Kjære alenemødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan komme med en solskinnshistorie??? Nå er jeg skikkelig deppa, min samboer har sagt han ikke vil ha meg og jenta vår lenger, jeg er trist og lei meg. Hun er et halvt år bare:( Det siste jeg ønsket her i verden var å bli alenemamma, men nå blir de jo en realitet. Jeg ønsker meg flere barn med tiden, men.....finnes det virkelig noen som vil ha en alenemamma der ute?? (Nei, det er ikke det første jeg tenker på når jeg blir alene!!! men jeg trenger bare å høre at det virkelig kan være håp, for jeg og gullet kommer til å klare oss bra alene, jeg tenker bare på senere....eller vil jeg være alene for alltid.. :'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff..klem til deg:-) det ordner seg for snille jenter--

Skrevet

Pappa er i dag gift med en alenemor til tre. Så ja, det er håp og snille menn der ute!

Skrevet

Jeg ble dumpet av far til førstefødte og trodde aldri at en oppegående mann ville ha oss. Fem år senere er jeg gift, har fått et barn til og nyter å være en skikkelig familie. Mannen jeg er gift med er tusen ganger mannen som eksen var! Det ordner seg for deg også, skal du se.

Skrevet

Ville bare sende en god klem, lykke til!!!

Søk trøst og støtte ho familie og venner, og lille nydelingen din!!! Og husk , det er HAN som går glipp av noe!!!

Skrevet

Takk:)

Jeg vet det er han som går glipp av noe. Alt han ønsker er å feste med kompisene sine, vi står i veien for han, og jeg er visstnok ei heks som blir sur for at han ikke har tatt del i jenta vårs første halve år... Jaja, jeg er sikkert verdens verste menneske......

Godt å høre at det finnes noen snille menn som aksepterer en jente med barn der ute!! Jeg ønsker meg enn snill mann en gang i tiden, som elsker barn!! Han kan gjerne være stygg som juling bare han har et godt hjerte!! Det er mye mer atraktivt en å være fin inni enn utenpå!! Har oppdaget nå at samboeren min er fin utenpå, men ikke like fin på innsiden. Synd det tok så mange år før det kom fram... Jeg skal aldri, aldri gjøre den feilen igjen!!!

Skrevet

Her kommer solskinnshistorien du venter på!

Jeg var alene med ei jente. Ble riktignok ikke dumpet av Xen, men vi ble enige om at ting ikke var som de skulle og gikk hver til vårt.

Jeg traff en ny mann, han er litt yngre enn meg og har ingen fra før, vi har en nydelig sønn sammen på litt over ett år, og ett barn i magen..

Du treffer garantert en ny, kjekk (kjekkere) mann. Han her høres ikke ut til å være verdt deg!

Skrevet

Jeg ble alenemor for tre år siden, akkurat på denne tiden. Og da trodde jeg livet mitt nesten hadde tatt slutt.

Men i dette øyeblikk sitter jeg i sofaen i meg og min manns hus. Ungene sover, min mann er på jobb, i morra etter skolen kommer hans unger hjem.

Jeg har fått en stor, kjempe herlig familie. med dine og mine barn, og to stk ikke våre barn (hans ex- barn fra tidligere) Vi er kjempe forelsket, ungene storkoser seg i hverandres selskap. Hans barn er her annen hver uke og ungene gleder seg til den uken. Da er vi en stor familie.

I år blir første julen vi feirer sammen alle sammen, ikke hver vår kant som før.

Jeg var ikke på utkikk etter en ny kjæreste, men første gang jeg ble med ett vennepar av meg på fest etter jeg ble singel så jeg en herlig mann. Som jeg ikke torde å si hei til. men tilfeldighetene ville det slik at vi skulle treffes igjen, og vi fra sammen fra første sekund.

Så livet tar ikke slutt, og den "riktige" personen bryr seg ikke om du har barn fra før. Jeg og min mann skal ikke ha barn, jeg er glad han kuttet strengen før vi ble kjent. For jeg har ingen lyst på flere barn. Vi venter heller på å bli besteforeldre til hans ex-ste-barn, som on noen få år begynner å verpe virker det som.

Skrevet

Ikke HI, men må bare si at det er så godt å høre at ting ordner seg selv om det kanskje ikke virker slik til å begynne med. Jeg er i et ganske turbulent forhold for tiden og det å bli alenemamma virker som verdens undergang for meg... Så igjen.. takk for at dere som har vært gjennom det forteller at det går bra :)

Skrevet

Her er en solskinnhistorie ;)

Jeg gikk fra min ex for 4 år siden. Hadde da to jenter på 2,5år og 5 år da

Familien min bodde 3-4 timer unna med bil også. Jeg er innflyttet i min ex kommune.(bor her enda)

Gikk mye lettere enn jeg trudde å bli alene. Jeg hadde jo to barn. Jeg tenkte som deg, hvem vil ha ei alenemor med 2 barn. Du har jo bare et..

Men idag 4 år etter så har jeg fått barn nr 3 :) han er 3 mnd gammel og jeg koser meg stort. Og pappan traff jeg for snart 3 år siden ;)

Så ikke fortvil kjære deg :) Du blir nok ikke alltid alene. Er vanlig nå til dags at man finner noen som har barn fra før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...