Gå til innhold

Når blir strekkmerker hvite???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et par små røde strekkmerker på magen.... IIIKKK

Når blir de hvite og ikke syns så godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk strekkmerker med førstemann for 6 år siden, di er nå enda ikke blitt hvite ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Jo strekkmerker blir hvite med tiden, jeg lurer på når? Noen som har opplevd de??

Skrevet

Jeg fikk mange av de i tenåra fordi jeg voskte mye og veldig raskt, og jeg husker det tok lang tid før de ble hvite, men hvor lang tid, er jeg usikker på.... Ett år kanskje?

Skrevet

Ikke alles strekkmerker blir hvite..

Mamma fødte meg for 26 år siden, magen hennes er lilla fremdeles, men om sommeren når hun er brun blir de mindre synlig.

Skrevet

Uffda....Håper mine blir hvite da!!

Skrevet

Ja det håper jeg mine blir også, for jeg ser ut som om noen har voldtatt meg med rake... jeg har sikkert 40 lilla/røde strekkmerker...

Dette er tydeligvis arvelig..:(

Skrevet

Jeg fikk en del strekkmerker på magen og lårene da jeg gikk gravid for snart 2 år siden, nå er strekkmerkene mine hvite og nesten helt borte (men de kommer vel tilbake snart tenker jeg). Tror det tok litt over et år før de ble hvite, men dette er visst veldig individuelt.

Skrevet

Det tok meg omtrent to år før de ble hvite... Men de ble også merkbart mindre synlige når jeg slanket meg etter fødsel og etterhvert trente magen..

Skrevet

Mine var først røde så mørke blå/lilla men de ble hvite kanskje 8 mnd etter fødsel. Snuppa er ett år og jeg er 28 uker på vei så jeg regner med at de får den fine fargen igjen :) Det er helt jævlig men har lært å leve med de nå bryr meg ikke så mye om dem det er heller den forbaskede vekta som bekyrmrer meg.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!!! Setter stor pris på å få høre forskjellige erfaringer. TAKK :D

Jeg er så fortvilet, for jeg har store problemer med kroppen min fra før, og har fyktet strekkmerker, og da jeg opppdaget at jeg har antydning til noen på magen for litt siden, ble det veldig ille for meg..... Det er så ille at jeg nesten ikke vil ha flere barn... Ego?? Jeg sliter.... Syns det er fryktelig dumt selv.

Takk til alle :D

Skrevet

Fikk noen få med førstemann for 2 år siden, de var omtrent ikke synlig året etter :-) men så er jeg veldig lys i huden, å gikk raskt ned i vekt (fra 90 kg til 55 på 1 år). Magen var flat og mekene vistes ikke......me like.....Men så har de samme merkene blomstret opp igjen denne gangen, håper de forsvinner like fort som kiloene....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...