Stripepus Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Så ekkelt med disse bandene som bryter seg inn på natta mens folk sover! De kan pokker meg ta alt vi eier og har, men er jo nesten ekkelt å la vesla ligge på rommet sitt jo. Hva om de plutselig finner ut at de skal ta et barn! Høres sikkert hysterisk ut, men den Madeleine saken henger fortsatt i. Jeg synes det er rå ekkelt hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå