camosilla Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hvor mange gjør det julaften? Vi gjør det, men har inntrykk av at mange ikke gjør det...
Odine! Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Vi gjør - tradisjon fra mannens jul. Jenta vår elska å gå rundt juletreet i fjor.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Selvsagt må vi det!!!! :-) Har til og med vært vandt til dette når vi kun er voksne. Deilig å røre seg litt etter julemiddagen og veldig gøy og koselig når det er barn med.
erteposen + 4 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Vi går. Flere ringer, alle vers og et halvt orkester spiller:) I famlieselskap går vi leeeeenge, synger flerstemt og det er klissete koselig.
Dailis Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Vi gjør det, og det er juaftens høydepunkt. Vi har alltid gjort det om vi har vært bare voksne og.
Mille** Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Familien min har tradisjon for å gjøre det, men ikke mannen sin familie. I fjor feiret vi med mannes, i år feire vi med mine, så vi SKAL gå rundt juletreet i år. Er allerede i gang med å lære snuppa bevegelsene til "så går vi rundt om en enerbærbusk"! ;o)
2 + 1 Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 hvis dere følger med i "julereklamen" på NRK hver jul kan dere se den gamle slekta mi vandre rundt og rundt arti ..men jeg har ikke akkurat gått selv på noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå