Gå til innhold

Gå rundt juletreet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange gjør det julaften? Vi gjør det, men har inntrykk av at mange ikke gjør det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ikke det

Skrevet

Vi gjør - tradisjon fra mannens jul. Jenta vår elska å gå rundt juletreet i fjor.

Skrevet

Selvsagt må vi det!!!! :-) Har til og med vært vandt til dette når vi kun er voksne. Deilig å røre seg litt etter julemiddagen og veldig gøy og koselig når det er barn med.

Skrevet

Vi går. Flere ringer, alle vers og et halvt orkester spiller:) I famlieselskap går vi leeeeenge, synger flerstemt og det er klissete koselig.

Skrevet

Vi gjør det, og det er juaftens høydepunkt.

Vi har alltid gjort det om vi har vært bare voksne og.

Skrevet

Familien min har tradisjon for å gjøre det, men ikke mannen sin familie. I fjor feiret vi med mannes, i år feire vi med mine, så vi SKAL gå rundt juletreet i år. Er allerede i gang med å lære snuppa bevegelsene til "så går vi rundt om en enerbærbusk"! ;o)

Skrevet

hvis dere følger med i "julereklamen" på NRK hver jul kan dere se den gamle slekta mi vandre rundt og rundt ;) arti

..men jeg har ikke akkurat gått selv på noen år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...