Gå til innhold

Jeg vil bare gi en stor takk til alle dere damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg har skrevet utallige innlegg her på BIM i løpet av svangerskapet!

Det er godt mulig jeg ikke har skrevet flere innlegg enn mange andre her, men jeg føler i alle fall jeg har brukt min kvote, og vel så det! :)

De gangene jeg har skrevet innlegg her, har jeg så og si alltid fått gode, vennlige, hyggelige og behjelpelige tilbakemeldinger, og det betyr utrolig mye!

Når jeg ser tilbake på hva jeg har skrevet om, har jeg kanskje vært en smule urimelig, urasjonell og overhysterisk til tider, men jeg har nå fått gode svar så og si hele tiden uansett.

Og det fortjener dere en stor takk for!!! :)

Nå har jeg fortsatt 3 uker til termin, og jeg kommer nok garantert til å skrive flere innlegg her før frøkna kommer ut.

Men, jeg tenkte jeg bare skulle si TUSEN TAKK FOR ALL HJELP JEG HAR FÅTT, mens jeg husker det! :)

Håper å se en haug av dere inne på DIB når deres tid kommer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si meg enig med deg her:-) TUSEN TAKK FOR ALLE TILBAKEMELDINGER. Her er en god gjeng med flotte damer, og totalt sett vet vi mye om det meste av alle rare ting;-) Har vært utrolig godt å ha bim å ty til i disse månedene, og som deg har også jeg 3 mnd igjen, så blir nok flere tråder og spørsmål fra min side også;-)

Skrevet

Takk fra meg også!!

Men hva er DIB?????? :S

Skrevet

Det er www.dinbaby.com :)

Skrevet

Dib= din baby, og fungerer sikkert på samme måte som bim, bare det er for dem med barn. Du går inn på www.dinbaby.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...