Gå til innhold

Sure martyrkjerringer med behov for å sette andre på plass....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.......er en del av dem her inne.

Ingen har det verre enn dem, ingen skal få lov til å beklage seg over noe som helst fordi de har det alltid verre.

Og de vet best. Og de tar det som den største selvfølgelighet at akkurat de skal være arrogante og lite rause med den som har dristet seg til å starte en tråd og be om støtte eller hjelp.

Sånne kjerringer er patetiske og har antageligvis et trasig liv. Men istedenfor å innrømme at det også for dem kan bli for mye, istedenfor å lære noe ut av livet som gjør en mer raus og empatisk, så belærer de heller andre i sure, kjeftende ordelag.

Stakkars dere, sure kjeftesmeller. Det er dere det er synd på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne signerer jeg så veldig på.. la ut et innlegg som jeg fikk mange mange gode fine svar på.. men når de først var krasse så var de så smålige at jeg tenkte jo mitt om åssen det er når folk kommer til dem for støtte ellers.. får vel bare den at: ååå nei du. jeg har hatt det sååå mye verre enn deg osv osv osv..

er jo ikke sånn det funker..at de tror at det er en konkuranse liksom..

Skrevet

Vil du komme med et konkret eksempel, HI?

Skrevet

helt enig med HI... noen leter etter feil i et innlegg og sitter og ruger ut hvordan de kan svare spydigest mulig! helt utrolig!

Skrevet

Du trenger ikke være bevandret her inne for å lese eksempler på dette. Ta en titt på noen innlegg på flere tråder her i dag, så ser du. F. eks hun som er sliten og har mye smerter på slutten av svangerskapet.

Skrevet

Jepp. Har f. eks aldri sett at sug lut har hatt noe hyggelig å si til noen. men det er jo mulig hun har hyggelige sider i det virkelige liv da. Der er andre og som er mer enn) sure i kommetaren. Men ofte signerer de anonymt.

Skrevet

Jeg synes du treffer spikeren på hodet, HI. Desverre har det alltid vært og vil nok alltid forbli slik, er jeg redd...

Skrevet

Faller vel under det HI klager over nå men;

Dette er ikke venninnegjengen deres! Det er en (anonym) nettside, og man må regne med å få svar med meninger som går på tvers av egne, samt en del sure da som ofte bare skriver en kort krass kommentar. Må si at endel innlegger faktisk fortjener litt motbør, enkelte har meninger som er helt på "trynet" unnskyld språket, så litt korreksjon kan kanskje være på sin plass. Mange er dessuten overhode ikke interessert i svar som ikke jatter med, og hvis man da skriker opp om at folk er frekke og sure har man bare seg selv å takke. Som sagt, det er ikke venner man sitter og snakker med.

Skrevet

Jo, det er så. Det er ikke venninner. Men venninner kan godt gi kritikk så lenge den er konstruktiv og velment. Og det er den hvertfall ikke alltid her hvor det ofte tar for av regelrett hakking!

Jeg kan presisere at jeg reagerer mest på de som slenger dritt til dem som ligger nede. At folk som er lei seg eller veldig oppgitte over noe, er i vanskelig situasjon osv, i tillegg skal møte kjefting og avvisning her, det synes jeg er trist.

Vi har vel alle hatt tider hvor vi trengte litt oppmuntring. Og for en som kanskej endelig tør å åpne seg, fordi det er anonymt her, så er det litt hjerterått at hun skal bli møtt med sånt.

HI

Skrevet

Sånn er det dessverre på anonym-forum, takler man ikke det får man gå inn på en av spesial-debattene. Ellers er det veldig mange som kommer med en historie, får div svar og får så raserianfall pga svarene pga masse nye opplysninger som man "glemte" å ta inn i hovedinnlegget. jeg vil si det samme om HI'ene, mange sure der også;p

Skrevet

Men synes du det er greit da? At folk er sure og kjeftete?

HI

Skrevet

Holder meg stort sett unna kjefte-trådene, men innrømmer at jeg noen ganger har vært litt krass hvis folk er helt ute og kjøre. Hvorfor skal man bare jatte med hvis noen snakker om å svindle nav feks?

Ellers syns jeg rene bitche-kommentarer er unødvendig ja, men av min erfaring er det er bedre å overse de som ypper seg. Da får man hvertfall luket vekk den gjengen som bare vil provosere og kuppe tråder.

Skrevet

Nei, Nav-svindlere eller ting som åpenbart er helt galt - da må man jo få si ifra, da skal man da ikke behøve å jatte med den type ting!

Men det går an å si ifra uten å ta av helt (hvis ikke så er man ikke nødvendigvis bedre enne dem man rakker ned på).

Å overse er nok ikke så dumt :)

Skrevet

Er en STOOOOOR forskjell på kritikk, som noen MENER de gir, og drittslenging, som det faktisk ER!

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Du tror ikke du er en smule hårsår, da? Har et trasig liv, kanskje?

Skrevet

He-he, R. Millicent, du er en av dem som gjerne har spydigheter på lager. Bare kjør på for her preller det av :)

Jeg har et liv jeg er kjempefornøyd med og har så mye overskudd at jeg ikke har behov for å plage andre. Ergo overser jeg også sånne sure oppstøt og må bare le :)

Må være irriterende å skulle provosere og være spydig når ingen bryr seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...