Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 jeg har en føflekk på ryggen som jeg har planer om å fjerne, men må vente til jeg har født først... problemet mitt nå er at det plutselig har kommet skorpe på den,har vært uheldig å klort av skorpen noen ganger( når jeg tar av bh`n og sånn..)og da blør den(...selvfølgelig...)mener jeg har hørt at det er farlig med føflekker som blør og sånn, noen som vet?.. ikke lenge til termin så jeg får jo fjernet den relativt fort, men er litt bekymret nå.. det virker som om den har vokst litt den siste tiden også. takker for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Søk på nett eller ring en lege og spør. Føflekker fjernes jo med bare litt lokalbedøvelse i huden. Det ville forundre meg om du ikke kunne gjøre dette selv om du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 fastlegen min sa vi skulle vente til jeg hadde født. fant ut at jeg var gravid på den samme timen jeg ba hun se på føflekken.. HI
blond Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Den føflekken bør du fjerne så snart som mulig og få den analysert. Føflekker skal ikke blø eller klø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå