Amabolla Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Prøver å selge vesla sitt baby tøy på finn,men ingen respons. Ikke er det overpriset og det er merkeklær. Noen som har tips til fortgang av salg?
lionkittens Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jo jeg kjøper litt jeg - Og jeg selger og masse. Spørrs hva du mener er ikke overpriset da =) Til info her jeg bor finnes det flere butikker som selger brukt barnetøy hvor du feks kan kjøpe Burberry kjoler til 150,- Kjøpte en pent brukt ser ut som ny Ralph Lauren ull kåpe m fløyel til dattern min i str 4 år for 250 . Har solgt DKNY og Juicy joggedresser str 3 år for 200 i den butikken. Solgt Katvig og Molo tøy for max 100 plagget. Så ofte ligger selgere på finn.no mye høyere i pris enn dette og da velger ofte folk å bruke bruktbutikker. En del butikker selger jo og over nettet. Sist jeg solgte noe på nettet var det en Chloe kjole i thai silke i str 3 år den solgte jeg for 300 ,- ble solgt 5 min efter jeg la den ut (ny prisen var 1900,-)
Amabolla Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Selger Katvig,Molo o.l. til mellom 50 og 150 kr plagget-avhengig om det er snakk om en bukse eller en tykkere vogndress. Har du tips om flere sider enn finn.no, barnas bruktmarked og rubrikk man kan legge ut annonser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå