Gå til innhold

Varme og gjerne vanntette votter


Anbefalte innlegg

Skrevet

- til gutt på 1,5 år.

Hva bør jeg kjøpe og hvor selges de?

Har kjøpt Reima Tec mini til han, men han blir kald på fingrene etter bare 30 minutter ute i kulden. Våt inni blir de også, selv om de er imprignerte...

Har prøvd reflex sine regnvotter, men de er så store at han ikke kan holde en spade ol, så han vil ikke ha de på seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hestra sine er vanntette og har ullfor inni. Kjøpte mine på G-sport og er veldig fornøyd! Har MANGE votter til ungene, men de er de eneste som holder fingrene vame og tørre. Nøstebarn go home sier jeg bare!

Skrevet

ULLvotter!! intet er bedre!! gjerne noen som er litt tovede! Ulla holder småen varm selv om han blir våt!!

 

har selv to store gutter, samt en på 3 1/2 mnd, og på de store har jeg alltid ullvotter på vinteren,, og aldri er de kalde på fingra!

Skrevet

Vi kjøpte ufórede Reima-votter til snuppen i vår (sånne med glidelås nedover lillefingeren). Disse skal jo være vannavstøtende, hvertfal.

Nå bruker han ullvotter inni! Vi prøvde de samme vottene med fór, men det var så klumpete og ekle. Mye bedre med ullvotter innerst og et par vindvotter e.l ytterst :)

Skrevet

Signerer Makka Pakka... Hästra gore tex med ullfor er knallbra!

 

Vi har prøvd det meste: Nøstebarn, Troll, ReimaTec (Ja dressene er knallbra, men vottene suger) osv osv.

Skrevet

Har Helly Hansen selv, og de er supervarme. Har kjøpt Helly Tec til guttungen.

Skrevet

Takk for tips!

Da blir det en tur til G-sport i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...