Leandermamma Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 - til gutt på 1,5 år. Hva bør jeg kjøpe og hvor selges de? Har kjøpt Reima Tec mini til han, men han blir kald på fingrene etter bare 30 minutter ute i kulden. Våt inni blir de også, selv om de er imprignerte... Har prøvd reflex sine regnvotter, men de er så store at han ikke kan holde en spade ol, så han vil ikke ha de på seg.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Hestra sine er vanntette og har ullfor inni. Kjøpte mine på G-sport og er veldig fornøyd! Har MANGE votter til ungene, men de er de eneste som holder fingrene vame og tørre. Nøstebarn go home sier jeg bare!
snaijka Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 ULLvotter!! intet er bedre!! gjerne noen som er litt tovede! Ulla holder småen varm selv om han blir våt!! har selv to store gutter, samt en på 3 1/2 mnd, og på de store har jeg alltid ullvotter på vinteren,, og aldri er de kalde på fingra!
ifie Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Vi kjøpte ufórede Reima-votter til snuppen i vår (sånne med glidelås nedover lillefingeren). Disse skal jo være vannavstøtende, hvertfal. Nå bruker han ullvotter inni! Vi prøvde de samme vottene med fór, men det var så klumpete og ekle. Mye bedre med ullvotter innerst og et par vindvotter e.l ytterst
Mom2Two Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Signerer Makka Pakka... Hästra gore tex med ullfor er knallbra! Vi har prøvd det meste: Nøstebarn, Troll, ReimaTec (Ja dressene er knallbra, men vottene suger) osv osv.
camosilla Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Har Helly Hansen selv, og de er supervarme. Har kjøpt Helly Tec til guttungen.
Leandermamma Skrevet 23. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2008 Takk for tips! Da blir det en tur til G-sport i morgen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå