Gå til innhold

Utrolig trist og lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i februar. Skal ha en fest bare for de nærmeste alle har svart unntatt min far. Hadde egentlig svarfrist 12. januar men i og med alle hadde svart sendte jeg en sms til han (faktisk sendt 5 sms) om han kommer eller ikke. Fikk ikke svar. I dag ringte jeg han for å spørre om han vil komme i bryllupet vårt eller ikke, og at jeg ønsket svar i dag i og med alle andre har svart. Da fikk jeg beskjed om at han ikke kunne komme pga mange forskjellige grunner som han ikke ønsket å fortelle meg.

Litt trist, lei og sint. Men det går vel over.

For å legge til en siste detalj så har han hatt snart 6 uker å gi svar på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da,det hørtes ikke mye kjekt ut.

Har du noen peiling på hva grunnene kan være da?

Forstår veldig godt at du blir sint og lei

Skrevet

Vi har ikke hatt noe godt forhold i de siste årene.

Vi har valgt å ha et lite bryllup med bare de nærmeste. Foreldre, søsken, besteforeldre og forlovere. Det har gjort at jeg verken har innvitertert mannen til mamma eller konen til pappa. Det er det han er fornærmet på nå da.

Andre grunner vet jeg ikke

Skrevet

har heller ikke så godt forhold til mine foreldre,så di blir nok ikke invitert i noe bryllup når den dagen kommer.

Synes ikke det er noe grunn å bli fornermet for da,men foreldre kan være rare hehe.

Du får prøve å kose deg så mye som mulig på den kjekkeste dagen :)

Vi har ikke begynt å planlegge bryllupet engang,vet bare at det skal skje i 2010 :)

Skrevet

Jeg regnet egentlig med at han ikke ønsket å komme. Så jeg ble litt sjokkert over reaksjonen min.

Jeg ba han bare fordi jeg ønsket å være "ren" på min side. SÅ jeg ikke fikk høre det av andre at jeg var utrolig frekk og ikke inviterte han

Skrevet

Hvis både moren og faren din er i stabile forhold (ev. gift), så synes jeg det er merkelig at de ikke blir invitert med partner. Jeg mener ikke det er god grunn for faren din til ikke å komme, men jeg synes det ville vært en fin gest av deg å invitere partnerne også. Jeg tror kanskje du ville syntes det var rart om foreldrene dine utelot mannen din dersom de feiret f.eks 60-årsdagen sin.

Skrevet

Jeg regnet med at jeg kom til å få den kommentaren.

Begge foreldrene mine er i stabile forhold i over flere år. Men jeg ønsket denne dagen til å være kun min mor og far og min samboers foreldre. Vil bare ha foreldre ikke steforeldre. Det er faktisk vårt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...