lionkittens Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Dattern min går i en fantastisk bhg - de er så TOPP. Vil gjerne hedre de litt for innsatsen,- de er jo 6 voksene på hennes avd, men totalt 15 på huset og de er litt omhverandre så må derfor inkludere alle 15. Dvs å kjøpe noe til 100 -200 til alle 15 blir altfor mye. Og så er de i aldern 19 - 50 år gutter og jenter så må være noe som alle liker . Så kanskje noe de kan dele eller ha glede av på pauserommet sitt ? Forslag tas imot med takk. =)
*Rutletutt* Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Lag en julekurv med jule-te/kaffe, konfekt, nøtter og hjemmebakte julekaker + et flakslodd til hver kankskje? Noe de kan ha på pauserommet og kose seg med:o)
lionkittens Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 God ide =) ,- men flax loddene beholder jeg selv ;O) Det tørr jeg aldrig gi bort, annet enn til mannen min for da blir det i familien om gevinsten skulle slå inn =)
erteposen + 4 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg jobbet en del i bhg før. En fikk jo av og til en del til pauserommet, og konfekt/sjokolade vart alltid godt likt. Fikk korg med frukt, nøtter og sjokolade. Kanskje det som var best likt var god kaffe og te i løsvekt:) Litt luksus uten ekstra kg før jul:)
tmr84 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Hei hei. Jeg jobber i bhg og det er altid koselig å få små ting til jul:0) Noe av det vi har fått som er veldig fint er: Konfekt til personal rommet, vin, kaffe/te kopp(veldig koslig å ha en persolig på jobb) evnt kan du kjøpe noen hvite billige kopper som barnet ditt kan dekorere;0) jule te og jule kaffe, sjokolade, blomst, pepperkake former osv. Hvis du synes det er mye å kjøpe til alle kan du kjøpe noe sjokolade som de kan ha på personal roømmet så gir du en ting til vær av de som er på avd;0) Altid koselig med foreldre som tenker på oss he he;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå