sofie85 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 jeg har 0 ide på hva jeg skal kjøpe til sambo til jul!!!!!! Han har jo igrunn det meste, og interessen hans er data og Xbox, og det har jo ikke jeg peil på!!! Noen som har noen gode ideer?
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Har det samme problemet...alt han ønsker seg er spill,og jeg har ikke peiling på hvilke spill han vil ha har ikke så lyst å spørre heller,da vet han jo hva han får ;p
sofie85 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Ja, og min sambo er så hektet at han kjøper spillene med en gang de kommer ut, så det er så vanskelig!!!! Vi har pratet om å forlove oss da, så det er jo litt romantisk å gjøre på julaften, men det tørr jeg ikke tror jeg=)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg fikk ring av min sambo på julaften, var veldig koselig det altså
sofie85 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 Ja, men det er jo ikke helt vanlig at jentene frir, eller er det det? Jeg har tenkt litt på det fordi vi skal feire jul hos hans familie og de bor 3 timer fra oss, så tenkte jeg at vi kunne dra litt tidligere enn beregnet og stoppe et sted og sitte og slappe av og drikke litt gløgg (det må serførgelig være snø), og at jeg frir da=)
2SønnerSmå Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Det er jo skuddår... og da har jo jentene lov til å fri
sofie85 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 Det er jammen meg sant det=)=) Hmmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå