Gå til innhold

Håpløs forelskelse...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forelsket nå jeg, truffet hardt..deilig men vondt...jeg er dessverre 15 år eldre...han er 22, er redd det er for stort sprang mellom oss. Gjør vondt og tenke på at vi er på 2 helt forskjellige stadier i livet-jeg er ferdig med barn og han vil ha en gang...jeg er i et dårlig forhold som bare er et tidsspørsmål når er over....

Jeg trenger noen og snakke med men har ingen jeg kan åpne meg for om dette derfor skriver jeg innlegg her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldersforskjeller har jeg ingenting imot. To ting derimot er å sette spørsmålstegn ved her:

1. Du sier du er ferdig med barn og det er ikke han? - Dårlig match.

2. Du er allerede i et forhold. - Da bør du ikke innlede et annet forhold.

Skrevet

Har ikke inledet noe nytt forhold heller...men følelsene er der alikevel...kjærlighet ved første blikk..

Det med barn blir vel vanskelig tenker jeg da han er så ung og ikke ferdig med utdannelse...og jeg da begynner bli for gammel til og få fler..

Skrevet

Enten er det du sim har skrevet her inne før. Sim har møtt denne typen på internett, eller så er det flere sike damer som liksom lever i et "dårlig" forhold når de treffer noen som kan sjarmere dem og få dem til å føle seg som en ung og flott kvinne igjen..

Tenk dere nøye om. Er det ingenting i verden som kan redde forholdet dere allerede har? Husk at det er barn inni bildet. Det er de som lider om mamma går fra pappa for en ung fling som varer et halvt år... Jeg mener på ingen måte at en skal holde sammen pga ungene. Er det dødt, så er det dødt.Men hvorfor er det slik at så mange som lever i dårlige forhold må finne en annen først før de går??? Jeg synes det er respektløst og lite voksent...

Du som skriver dette MÅ være ærlig med deg selv og denne nye mannen.. Ønsker ham barn og du ikke, MÅ du si det til ham... Ellers er du bare egoistisk og stygg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...