Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg er drevet forskning her hjemme, fordi jeg rett og slett er avhengig av toffeen - helst myke! Jeg har funnet ut at om man åpner en pose som viser seg å inneholde harde toffeener, så må man la posen ligge i 2-3 uker - og visp så er de myke og gode:) For de som liker best harde har jeg desverre ingen annen løsning enn å prøve seg på en ny pose og sende posen med myke til meg:):) (Hehe, har debatten fra her inne om myke eller harde toffeener var best FRISKT i minne selvom det er ett år siden:P)
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Takk for tips! Nå ble jeg glad! Hilsen myk toffeener-elsker!
Guttemamma75 Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg hadde helt gitt opp toffe som godteri pga den gjentagende skuffelsen over å finne harde toffeener som setter seg fast i tennene, men nå ser jeg lyst på tilværelsen igjen og skal snarest ut og kjøpe inn en ladning!!!!!!!! Tuuusen takk for tips!!!!!
Mor di! Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Dessverre hjelper det ikke meg noe særlig da jeg er en ihuga hard-toffener-elsker. Har de myke-smuldre-opp-toffenene, det må være litt tyggemotstand i de slik at karamellen smyger seg rundt hver en tann...NAM! But good for you, guys!
Gjest Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Da sender du bare de myke til meg så skal du få masse harde karamellkuler tilbake! =)
Gjest Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Glemte å skrive at "prosessen" går fortere om man heller toffeenene i en skål:) Mjuke og gode!! =)
mamma_til_solstråle Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 TUSEN HJERTELIG TAKK!!!! Jeg har nemlig egentlig gitt opp hele toffin- spisingen, fordi jeg ikke har orket flere knall harde toffiner. Har undersøkt mye, men har aldri klart å la de ligge i 2-3 uker........ Men nå skal jeg prøve;-)
Gjest Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Jeg også, men så kjøpe mamma en pakke der ALLE var myke og jeg hamstret fra den butikken, det viste seg at alle de 6 posene var full i harde kuler=/ Jeg spiste noen, men klarte jo ikke alle og de ble liggende i skapet før jeg en dag ryddet - smakte på de - og da spise jeg alle opp med en gang for da var de myke!
Mor di! Skrevet 23. november 2008 #12 Skrevet 23. november 2008 Endelig noen som er enig med meg! =) Føler jeg ALLTID plukker de "uheldige" posene med myke toffener, så jeg har ikkje kjøpt på lenge...
Brugda Skrevet 23. november 2008 #13 Skrevet 23. november 2008 TAKK!! skal kjøpe og la dem "modne" seg til jul Jippiii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå