Gå til innhold

Jeg har knekt koden ang. myke og harde TOFFEENER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er drevet forskning her hjemme, fordi jeg rett og slett er avhengig av toffeen - helst myke!

Jeg har funnet ut at om man åpner en pose som viser seg å inneholde harde toffeener, så må man la posen ligge i 2-3 uker - og visp så er de myke og gode:)

For de som liker best harde har jeg desverre ingen annen løsning enn å prøve seg på en ny pose og sende posen med myke til meg:):):)

(Hehe, har debatten fra her inne om myke eller harde toffeener var best FRISKT i minne selvom det er ett år siden:P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! Nå ble jeg glad!

Hilsen myk toffeener-elsker! :D

Skrevet

Jeg hadde helt gitt opp toffe som godteri pga den gjentagende skuffelsen over å finne harde toffeener som setter seg fast i tennene, men nå ser jeg lyst på tilværelsen igjen og skal snarest ut og kjøpe inn en ladning!!!!!!!! Tuuusen takk for tips!!!!!

Skrevet

Dessverre hjelper det ikke meg noe særlig da jeg er en ihuga hard-toffener-elsker. Har de myke-smuldre-opp-toffenene, det må være litt tyggemotstand i de slik at karamellen smyger seg rundt hver en tann...NAM!

But good for you, guys!

Skrevet

Da sender du bare de myke til meg så skal du få masse harde karamellkuler tilbake! =)

Skrevet

Glemte å skrive at "prosessen" går fortere om man heller toffeenene i en skål:) Mjuke og gode!! =)

Skrevet

TUSEN HJERTELIG TAKK!!!! Jeg har nemlig egentlig gitt opp hele toffin- spisingen, fordi jeg ikke har orket flere knall harde toffiner. Har undersøkt mye, men har aldri klart å la de ligge i 2-3 uker........ Men nå skal jeg prøve;-)

Skrevet

Jeg også, men så kjøpe mamma en pakke der ALLE var myke og jeg hamstret fra den butikken, det viste seg at alle de 6 posene var full i harde kuler=/ Jeg spiste noen, men klarte jo ikke alle og de ble liggende i skapet før jeg en dag ryddet - smakte på de - og da spise jeg alle opp med en gang for da var de myke! :D

Skrevet

Endelig noen som er enig med meg! =) Føler jeg ALLTID plukker de "uheldige" posene med myke toffener, så jeg har ikkje kjøpt på lenge...

Skrevet

TAKK!! skal kjøpe og la dem "modne" seg til jul :P

Jippiii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...