metaMORfose Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hva MÅ dere ha, hva må liksom til hos dere for at det skal bli jul? Jeg MÅ ha: -julemusikk -julstjernene i vinduene (sånne som lyser, ikke blomster) - juleduker -pepperkaker i vinduene -svibler -julemiddag -tvprogrammer julaften på formiddagen -FAMILIEN Og så luktene..... røkelse, svibler, mandariner og stearinlys. Jeg kommer sikkert på mer, altså.. )))
Mille** Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg må ha: -adventsstake -julestjerne i vinduet -julestjerneblomst -julemusikk -pepperkakebaking -pepperkakehus -gløgg -fenalår med flatbrød og rømme -mandariner -rødvin -3 nøtter til askepott -hjemmelaget surkål til ribba -familien -lange frokoster med hjemmelagede rundstykker, egg, kakao, hjemmelaget rekesalat, sursild -masse stearinlys og t-lys
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 bake kakemenner, når den hornsalt (er det ikke d d heter) lukta sprer seg, da kommer roen og julekosen i huset. Ellers: pinnekjøtt på julaften og nytårsaften masse masse julepynt julemusikk julelys (levende lys rundt overalt) se noen koselige julefilmer med mannen om kveldene når roen har senke seg i huset, og gleder meg til barna blir lit eldre og kan kose seg sammen med oss med de filmene nedtellingen til julaften, jeg er like ille som barna der adventtiden, med all pynten og forventingene da mange julegave handlings turer på byen og til nærmeste store handle sentere ellers andre bakedager og bare den kosen som følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå