Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 leier? Hva betaler dere ? Får dere bostøtte? Hjelp fra sosial kontoret?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg leier... 9000 i mnd (svindyrt!) Tjener altfor godt, så får null hjelp/støtte...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Ja jeg er alene og leier.. Betaler bare 3.200,- fordi det er huset til en slektning.. så kan ikke klage. Men den dagen slektningen dør og jeg må flytte, så må jeg nok regne med husleie på rundt 6.000,- her i distriktet. Om du har krav på bostøtte er enkelt å finne ut av.. du går bare inn på: https://tjenester.husbanken.no/bostottesimulator/index.do;jsessionid=853E62897F468F634DF7BAF3D3953B1F?s=_VelgModell&a=goStartPrescorePublikum&p=velgModellBean fyll inn tallene dine, så beregner den for deg..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Er alene og leier. Betaler 14500/mnd, Oslo vest. Får ikke støtte, men har heller ikke søkt. Tror jeg sannsynligvis tjener for godt til det.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Betaler 5000 inkl. strøm. Leier av broren min. Får ikke bostøtte,jeg trenger det ikke heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå