Gå til innhold

Noen som er alene her og ....


Anbefalte innlegg

Skrevet

leier?

Hva betaler dere ?

Får dere bostøtte?

Hjelp fra sosial kontoret?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leier... 9000 i mnd (svindyrt!) Tjener altfor godt, så får null hjelp/støtte...

Skrevet

Ja jeg er alene og leier.. Betaler bare 3.200,- fordi det er huset til en slektning.. så kan ikke klage. Men den dagen slektningen dør og jeg må flytte, så må jeg nok regne med husleie på rundt 6.000,- her i distriktet.

 

Om du har krav på bostøtte er enkelt å finne ut av.. du går bare inn på:

https://tjenester.husbanken.no/bostottesimulator/index.do;jsessionid=853E62897F468F634DF7BAF3D3953B1F?s=_VelgModell&a=goStartPrescorePublikum&p=velgModellBean

 

fyll inn tallene dine, så beregner den for deg..

 

Skrevet

Er alene og leier. Betaler 14500/mnd, Oslo vest. Får ikke støtte, men har heller ikke søkt. Tror jeg sannsynligvis tjener for godt til det.

Skrevet

Betaler 5000 inkl. strøm. Leier av broren min. Får ikke bostøtte,jeg trenger det ikke heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...