SuperGlad Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Har valget mellom Bretagne og Bearnaise..... Spiser sausen helst oppå chipsen enn på kyllingen.....
Musemor med tre søte små Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg ville valgt Bearnaise, med tilsatt litt sitron, paprikakrydder og gressløk
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 åå begge er like gode. men heller mer mot bernè )) mmm vi pleier å ha sausen oppå kyllingen, pommes fritesen blir så bløtt å vasen med saus på. liker den sprø å god.. Kose deg med den goe maten )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå