Gå til innhold

tror dere barnehager blir rammet av finanskrisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner ikke helt hva som skjer i dagens samfunn men vet at det er krise i økonomien.. men tror dere det også kommer til å gå ut over barnehagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var et litt rart spørsmål, hva mente du?

Mente du om vi vil merke finanskrisen på ulike offentlige velferdsordninger (som f.eks. bhg, men også masse annet), mente du om Staten Norge får dårligere økonomi eller mente du om private barnehager vil gå konkurs?

Skrevet

Jeg mente om vi som jobber på barnehager, særlig de private kan komme til å gå konkurs eventulet si opp ansatte...

Skrevet

Ser ikke helt problemstillingen, jeg.

Behovet er jo der, og man har da ingen forutsetninger for å kunne skylde på finanskrisa om det er nedleggelser av barnehager? det de mottar er enten statsstøtte eller øremerkede midler. Tror ingen barnehage går konkurs om INGEN av foreldrene betaler heller, men dette skal jo gå til drift og bla lønninger også..

Jeg driver en barnehage- og vi merker det bare på enslige forsørgere som ikke betaler i tide, men det gjorde INGEN av de for et halvt år siden heller... Men stilige klær og dyre solbriller og klokker- DET har de..

Sorry, vi kan ikke la være å merke dette når vi vet at de står i fare for å miste plassen sin da de ikke har betalt på et par mnd, liksom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...