Gå til innhold

noen som er nerd på x box 360?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det som julegave til samboeren min. Har funnet en som heter x box arcade til en ålreit pris. Er det dumt å kjøpe den i forhold til vanlig x box 360? Og kan de x boxene som er i salg nå chippes? har nemlig hørt at de man får kjøpt fra april i år ikke kan chippes. Planen er å chippe den og laste ned spill fra nettet og spille... Håper noen skjønte :oP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling egentlig.. men har funnet ut at xbox arcade er det ingen harddisk på. Pro er det 60gb og elite er det 120gb, mener jeg.. Har kjøpt Pro til samboeren min til jul :)

Chipping og sånt har jeg ikke peiling på..

Skrevet

nei det så jeg også at det ikke var. er bare minnekort.. men for å være helt ærlig vet jeg ikke helt hva hard discen egentlig skal brukes til? he he jeg er heeeelt lost på det her :oP har og fått beskjed om at det går an å sette inn hard disc senere, men har jo heller ikke peiling på om det heller lønner seg!

Får jeg lov å spørre hva du måtte gi for pro?

Skrevet

Nei, har ikke så mye peiling jeg heller. Men har en samboer som prater om xbox dag og natt, og da nevnte han at pro'en var bra siden det var 60gb.. :P

Ga 2000 kr for den på ps.no :)

Skrevet

he he... vet åssen det er gitt...

Skrevet

vi har kjøpt en som er brukt og chippet, og jeg kan bare si IKKE GJØR DET! det finnes noe som heter x-box live som betyr at man kan spille med andre over nettet, og kjøpe spill på nettet, laste ned sanger til det nye syngespillet lips osv. men har man chippet den så blir dette sperret på x-boxen og man får kun spille offline. dette betyr også at man ikke får spilt av filmer fra pcen som kan sendes trådløst med en liten mottaker, for da må man ha live aktivert. Vi skal ha oss ny, uchippet x-box etter jul pga dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...