Gå til innhold

utredning for allergi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tidligst kan man utrede barna for forskjellige allergier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om det er nedre grense .men har fått sendt henvisning for testing av min sønn på 6mnd. og var på testing med datren min da hu var ca 6 - 7 mnd

Skrevet

Jo eldre jo bedre!! Det er 70% feilmargin på små barn, veit ikkje heilt kor lenge denna feilmarginen er. Eg skal teste begge mine til våren, både eg og mannen min er ekstremt allergiske mot bjørk. Vesla her sleit med kløe og nysing i heile vår, ho hadde også gul gørr i augene om morgon og det til tross for at eg dusja dei kvør kveld. Eg fikk tilslutt masa meg til allergi mikstur til ho og fikk ein ny unge!!

Barnelegen på sjukehuset var enig i at ho burde testast og hadde gjort det i høst hvis ho hadde fortsatt med hostinga si, men den ga seg. Gutten me har har vert "forkjøla" om våren sida han var 1år. Fastlegen min var enig med meg om at me tar det til våren.

Dattera til søstra mi har heilt klart allergiske reaksjonar på enkelte ting, ho får utslett osv. Men dei fant ingenting når dei testa ho.

Veit ikkje om det hjalp deg noko men det er sjeldent dei finner noko hvis ungane er for små.

Lykke til!

Skrevet

Grunnen for at jeg spurte er for at vi begge har pollenalergi, så mini har oddsa imot seg ;) har ikke behov for å teste ham enda uansett og når vi evt må så er han nærmere året ihvertfall. Men tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...