1prinsesse+2engler Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Kan dere anbefale den? Eller blir man veldig "avhengig"? Jeg har litt lyst på en, men lurer på om det er noe lurt.... vil jeg bli veldig opphengt i den? Jeg er for tiden utrolig nervøs for om noe er galt! (er 11 uker på vei). Grunnen er at vi mistet en liten gutt i februar.
En Prins + Prinsesse Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 jeg hadde det fra jeg var 15 uker på vei, å jeg angrer ikke et sekund på at jeg hadde det... det er selvsakt noen som blir ofte bekymret og nervøse når de har det, om de ikke skulle finne hjertelyden å sånn!! men det var ikke jeg... var bare digg å kunne høre hjertelyden hver kveld =) jeg ble på en måte avhengig av den..
1prinsesse+2engler Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg er redd jeg blir slik at jeg MÅ sjekke hjertelyden HELE tiden....
Lykkepålandet Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg kan anbefale denne. For meg var det en trygghet å bare ha den liggende tilfelle jeg fikk noen dårlige tanker om at det ikke var liv lenger. Jeg har hatt den fra begynnelsen og har kanskje brukt den 5 ganger. Og det var mellom uke 11 og 20. Fra da har jeg kjent spark så har ikke følt for å bruke den da. Men du har jo en forhistorie som gjør at du kanskje er mer nervøs. Da vil jeg tro denne kan roe deg ned når du føler behov for det.
storebror og junibaby=) Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 jeg og vurderer en slik.Er så nervøs.Mere denne gangen en sist,men det kan vel være fordi vi slet veldig med å få det til denne gangne da.tror liksom det er for godt til å være sant. Hadde de ikke vært så dyre hadde jeg bestilt en med en gang...
1prinsesse+2engler Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2008 Takk for innspill Det blir nok en slik en tror jeg.
Leon+Ava Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Hei Jeg har selv brukt den ved første svangerskap. Fikk høre hjertelyd fra uke 9 selvom mange leger ikke tror på meg. Jeg tok det opp på mobilen og viste dem det og da var de enig med meg. Denne svangerskapet har jeg ikke klart å høre hjerte enda, men har vært på tidlig ul og hjerte banket som bare det!! Min jordmor har anbefalt meg om å ikke bruke det fordi man ikke vet om det kan være skadelig. Min råd til deg er å vente lengst mulig slik at du ikke blir bekymret hvis du ikke hører noe med det samme. Og dessuten bare bruke den når du virkelig er bekymret. Da er du på den sikre siden... Lykke til
1prinsesse+2engler Skrevet 24. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2008 Hmmm...så den kan være skadelig for branet?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå