Gå til innhold

Miemamma - overtid... (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei vennen:-)

Måtte bare starte en ny tråd jeg.... Har lest det du skrev til meg på den andre, men hadde ikke tid til å svare da, så svarer deg nå jeg;-) Starter ny siden den hin er så lang blitt, og vanskelig å finne...

Stakkars deg som dette må skjære på tålmodigheten...... Skjønner deg ufattelig godt!!!!!!! Uff jeg føler jeg ikke orker gå til termin en gang... Har så syk halsbrann og maten kommer opp i munnen igjen hele hele døgnet.. Føler nesten det begynner å bli farlig... Har våknet flere ganger i det siste av at oppkast sitter fast i luft røret og at jeg ikke får puste.... Håper inderlig dette stabiliserer seg FORT etter fødselen.. (sorry ekle detaljer)

Men kjære deg vennen du må nå føde før meg kan du skjønne! Kan nå ikke være meningen du skal gå så mange flere dager nå... Har du fått noen igangsettelsedato? Håper inderlig bitteliten kommer fort av seg selv! Krysser alt jeg kan for deg nå altså!!!!! Du fortjener virkelig å få hilse på lille bebisen din nå!

Ellers går tiden unna med mye besøk for tiden, og i morgen skal vi å besøke en liten nyfødt jente i familien til mannen min:-) Gleder meg veldig til dette, og tipper jeg blir enda mer utålmodig og klar etter det;-)

Men kjenner jeg snart må roe kraftig ned. Har så mye vann i kroppen nå at huden gjør vondt av at den er så stram:-D Særlig på bein og fingre.. He he hele jeg ser ut som jeg er hentet ut fra en disney film (Les: Veldig klumpete figur:-D ) He he.......

Nei vennen nå må du bare holde ut, for nå må gullet ditt komme snart! Hiver over bøttevis med fødestøv til deg

################################################################################################################################################################################

og masse masse masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!

Stor klem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt:-)

Skrevet

Dytt... Prøver å holde den på førstesiden;-) Du er forhåpentligvis på føden du nå!

Skrevet

Dytter igjen jeg:-) Så du skal føde senest mandag... Godt å endelig ha en dato å forholde seg til! Håperdu føder før da;-)

Skrevet

hei :) hjelper det litt med tyttinga;)

Men grunnen til jeg skriver her er at jeg må bare si det var en veldig koselig melding du hadde skrevet til Miemamma :)

Skrevet

Å så skjønn du er da!!!!!!!!! Tusen takk:-)

Skrevet

ett litte dytt til :)

(så forresten jeg hadde en del skrive feil :P )

Skrevet

Ja lett for det på disse pc`ene:-)

Skrevet

Hei vennen! Og takk for både ny tråd, koselig meldinga og ikke minst hjelp med dyttinga :o) He, he, dere er nå søte dere damer da, takk til hun andre også - nicket forsvant selvfølgelig da jeg skulle svare her :o)

Å neida, Miemamma er hjemme enda hun vettu, med store bitteliten trygt forvart i hulen sin fremdeles ;o) Har igrunn gitt opp håpet om at baby kommer for egen regning jeg. Er 8 dager over termin i dag. Egentlig burde jeg vel ikke være overrasket, med tanke på historien med førstemann som kom etter igangsetting og var ute på dag 15. Bare at jeg har hatt så mange tegn, så hadde trodd og håpet at kroppen skulle ordne opp selv denne gangen. Men etter uttallige netter med tak og murringer nå, tror jeg vel ikke kroppen helt fikser dette på egenhånd. Så ja, på mandag skal jeg føde :o) Da blir jeg satt igang, om ikke noe har skjedd i helga da, men det har jeg nok vondt for å tro.

Holdt på å gå fra vettet her en stund i forrige uke, men nå har jeg roet meg med at jeg får nyte noen ekstra dager hvor jeg kan hvile og gjøre det jeg måtte føle for å orke. Så nå er jeg godt igang med adventspyntingen, og huset er snart gullende rent, så vi skal i alle fall få det kos når vi kommer hjem i desember :o) For at det faktisk blir desemberbarn på meg, det må jeg vel bare innse ;o) Ikke allverden jeg orker, det er tungt nå må jeg innrømme. Har en del vondt der nedentil, stikker og vrir, men baby ligger så langt nede, så er vel derfor. På kontroll på onsdag hadde hodet festet seg, og har ca 1 cm åpning, men det er jo ikke akkurat mye da ;o) Men, ut ifra det tar jeg livet rimelig med ro, og gjør som sagt det jeg føler for å orke.

Huff M-79, jammen noe dritt at du skal plages slik med halsbrann altså! Høres ut for du er hardt angrepet også - har du ingenting du kan ta for det som kan hjelpe litt da? Jeg har heldigvis vært mer eller mindre forskånet for det denne gangen jeg, men hadde det en del med førstemann. Men aldri slik du beskriver det stakkar, så tro meg jeg føler virkelig med deg på den! Ganske sikker på at det går over tvert når gullet ditt er ute, mager trøst akkurat nå, men nå er det ikke lenge igjen :o) Jeg leste av overskriften på en tråd du har skrevet i dag at hodet er festet alt? Det er jo et kjempegodt tegn :o) He, he, ender på føden likt vi vettu snuppa ;o) Skal lese den tråden etterpå tenkte jeg, bare ikke kommet så langt enda!

Så koselig å besøke nyfødt nurk, når du selv går og venter :o) Åh, jeg syns alle følelser blir så innmari forsterka når vi går slik! Kan begynne å grine av å se en nyfødt unge liksom, og har bare gitt opp å se på jordmødrene, det blir for sterkt for meg om dagen, hi, hi ;o) Går her og veksler mellom forventning og redsel for det som snart skal skje. Tror nesten fortsatt ikke helt det har gått opp for meg at vi faktisk skal ha et barn til altså! Høres sikkert passe teit ut i uke 41+3, hi, hi, men føles bare så uvirkelig likevel. Tenker du mye på hvordan lille gullet deres kommer til å se ut? Og hvordan føler du det for fødselen nå? Like spent på deg jeg nå, gleder meg slik til vi er ferdige altså :o)

Vil uansett vennen, få ønske deg bøttevis med lykke til :o) Om vi ikke skulle høres før et av nurkene våre bestemmer seg for å komme, skal du vite jeg sender mine beste tanker angående en flott fødselsopplevelse til deg :o) Så håper jeg vi kan holde på kontakten etterpå også da, for du er slik ei god jente vettu :o) Husker ikke om jeg har spurt deg jeg, men er du på facebook? Kunne jo i så fall addes der, om du har lyst da selvfølgelig :o)

Masse gode tanker, og ønske om den vakreste adventstiden du noensidden har opplevd! Med det avslutter jeg nå, til tonene av nyinnkjøpt Benedicte Adrian cd, er rent i høytidsstemning her jeg nå, hi, hi :o)

Varm klem,

Skrevet

hei hei! Da er jeg endelig ferdig :o) vi har fått vår etterlengtede store bitteliten :o) Vebjørn ble født natt til lørdag 29. nov, kl. 04.16. Han er en kraftkar på 53 cm og 4810 g! Skjønner virkelig ikke helt hvor han har gjort av nesten 5 kg, han virker ikke så stor, men absolutt ved godt hold :o) Fødselen gikk kjempefint, men gud så fort! Fra første kynner til han var ute gikk det 3 timer, og fra 5 cm til fødselen var unnagjort tok det ca 30 min. Vi rakk såvidt sykehuset! Den største julegaven vi kunne fått :o) :o)

Hvordan går det med deg vennen??

Stor klem

Skrevet

Hei vennen:-) Gratulerer så masse:-)

Har svart deg inne på fødselshistorie tråden din også. Går greit med meg. Fortsatt de samme tingene å klage på;-) pluss at ryggen er slått seg vrang, men er heldigvis bedre i dag enn i går:-) Ellers går det bare bra:-)

Kos dere masse med bitteliten, og nyyyyyyt adventstiden! Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...