Sånn kan det gå Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Vi har 6 soverom nå, men hvordan det blir etter at vi flytter vet jeg ikke enda.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Har fire barn og fire soverom. Jentene på 3 og 7 deler rom.
frutilla Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2008 åh det var mange med mange soverom..jeg gleder meg til vi bygger på..Jeg har 3 barn og 2 soverom.De eldste deler rom og han minste sover med oss i eget seng.
Mamman til AM&JS Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 VI har 3 barn..men nr 4 på vei....og har 6 soverom:)
Sånn kan det gå Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 6 soverrom er jo ikke så voldsomt mye mer i forhold til dere for oss som er 10 i familien da. ;-) Da vi hadde bare 3 barn hadde vi også bare 2 soverom. :-) Og i en periode bodde vi i en leilighet med bare 1 soverom alle 10. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå