Gå til innhold

Dere med 4 barn eller flere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange soverom har dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 6 soverom nå, men hvordan det blir etter at vi flytter vet jeg ikke enda.

Skrevet

Har fire barn og fire soverom.

Jentene på 3 og 7 deler rom.

Skrevet

åh det var mange med mange soverom..jeg gleder meg til vi bygger på..Jeg har 3 barn og 2 soverom.De eldste deler rom og han minste sover med oss i eget seng.

Skrevet

VI har 3 barn..men nr 4 på vei....og har 6 soverom:)

Skrevet

6 soverrom er jo ikke så voldsomt mye mer i forhold til dere for oss som er 10 i familien da. ;-) Da vi hadde bare 3 barn hadde vi også bare 2 soverom. :-) Og i en periode bodde vi i en leilighet med bare 1 soverom alle 10. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...