Gå til innhold

Syntes dere julebord er oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det.

Hvorfor er egentlig julebord, så mye større "ting" enn f.eks en sommerfest med kolleger?

Var på julebord på fredag, og det var kjempekoslig, men ikke gøyere enn andre fester med kolleger.

Har også inntrykk av at mange (ikke alle) drikker mye mer på julebord enn andre fester.Skjønner selvfølgelig at mange drikker mer pga at det er gratis, men det er det jo som oftest på andre "jobb" fester også.

Er jeg sær, eller er det andre som også syntes at julebord er litt oppskrytt ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns julebord med kolleger ikke alltid er så stas, men julebord med venner er veldig koselig! :-D

Skrevet

Forventer igrunnen at julebordet er årets dølleste fest, med altfor mange svaiende fulle menn og stroppekjoler der pupper velter ut. Liker bedre sommerfester. Vi har kuttet ut julebord på jobben. Lager en stor sommerfest, og har avdelingsfest/drikke vin en gang i desember. Skal på julebord med mannen min i år, selv om jeg mener de har blitt så mange nå at de burde kutte ut følge:) Det bruker faktisk å være litt moro fordi de alltid har storband som spiller og flere av kollegaene er fantastisk flinke dansere og jeg elsker menn som kan danse:)

Skrevet

Jobber bare med jenter,(+ lagergutt og han er 23 og veldig populær blant de single, he-he. ) og mange av de er veldige hyggelige morsomme. Vi skal ha julebord neste helg, og jeg gleder meg faktisk. Skal kjøpe meg fin kjole og ha det artig med gode kolleger:-)!

Skrevet

Julebord med venner er gøy!! Men de julebordene jeg har hadd med jobben har vært tragiske...Vi var bare damer (de fleste 45+) og ett par menn i 50 årene. De ble bare jobbsnakk og høylydte diskusjoner. Pinlig...

Skrevet

Syntes Julebord er utrolig kos. Om du ikke liker det er det bare holde seg hjemme =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...