happymedpie Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid 5 uker,etter å ha prøvd en stund og er selvfølgelig ubeskrivelig glad for det.men så kom tanken om at jeg ennå er så få uker på vei,og at jeg har ingen garanti for noe.r det noen som kan svare meg på hvilken uke jeg må komme til for å være over 'kneiken',og når bør jeg bestille min første legetime
pia*fødeklar* Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 heia først og fremst gratulerer:) de sier jo du er over den største faren for sa etter uke 12. første legetime fikk jeg beskjed om at pleier å være mellom uke 8 og 11:) lykke til
happymedpie Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Hei igjen! Takk for svar,og gratulerer til deg også!
pia*fødeklar* Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 takk for det:) spennende så tidlig også når ikke så mange vet det. håper alt går bra med spiren deres:) som du sikkert har sett her er det mange som skriver og sa og ma, men det er ikke så stor sjanse for å miste som det kan se ut som her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå