Gå til innhold

Mom2Two

Sånn kan det gå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er kjent i strøket. Finnes det noe morsomt å finne på i nærområdet her i helgene nå fram mot jul? Altså for meg som sitter her "ensom" og alene for tiden. Er det noe sted man kan se for å finne ut hva som skjer rundt om (avis, nettsted, e.l )?

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

http://www.detskjerioslo.no/

Jeg svarer deg jeg og, er jo alltid noe som skjer - men om det er noe for deg avhenger jo litt av hva du liker, hvor i Oslo du er og selvfølgelig hvor villig du er til å forflytte deg et stykke for å dra hit eller dit.

Skrevet

Takk for linken. :-)

Skrevet

Er iallefall julemarked på Steinerskolen neste helg, på Hovseter. Pleier å være ganske stemningsfullt:-)

Skrevet

Her må du titte litt.Utrolig fin julegateåpning og ellers et veldig fint sted.Folk kommer gjerne langveis fra for å overvære denne julegateåpningen.

http://www.baerumsverk.no/

Mvh

Skrevet

Jeg synes f. eks det er toppen å gå på museer alene, særlig kunst. Nasjonalgalleriet, Munch museet, Astrup Fearnley etc. Det er faktisk veldig kos helt alene:-)

Ellers har jeg heller ikke noe imot å gå på kino alene. Colosseum er jo strøkskinoen, og er også byens beste (eller egentlig er Gimle enda bedre, men det er fordi det er så koselig der, rent teknisk er vel Colosseum bedre:-) )

Gidder ikke nevne så mye shopping, det regner jeg med at du alt har funnet ut av:-)

Deichmanske Bibliotek ligger i Harald Hårfagres gate, ved T-bane stasjonen på Slemdalsveiensida. Der kan man lese aviser, blader, surfe på nettet og slappe av:-)

Ellers er det massevis av koselig kaffebarer:-)

Så er det veldig deilig å gå tur i Frognerparken.

Så har du Vestkanbadet, som er et veldig rolig og flott bad, men det ligger på solli plass, som er mer Vika/Frogner. De har egen damedag.

tror jeg.

Ummm... fortell litt mer hva du er interessert i da:-)

Skrevet

Julemarkedet på Rådhusplassen skal vel opp i år også etter som jeg har forstått?

Skrevet

Botanisk hage og museene der er også veldig koselig, kan skryte av byens fineste lys ved solnedgang;) Julemarkedet i Botanisk hage er også artig, med egen nissemor under ei gran som leser eventyr.

Skrevet

Oi, det der så flott ut.

Skrevet

Takk for gode forslag. Frognerparken tok jeg forresten en rusletur i i dag, deilig tur i godværet. :-) Foreløpig har fritida gått med til å prøve å gjøre meg litt kjent og "tråle" rundt i butikker. Blir jo mest i helgene jeg har tid og ork til andre ting enda da siden jeg er på jobb hele dagen.

Skrevet

Botanisk hage høres interessant ut ja. Har ofte tenkt på hvor mye spennende det finnes av slikt i Oslo, men nå når jeg er her har jeg liksom ikke skjønt enda at jeg nå faktisk har muligheten til enkelt å greit få med meg disse tingene. ;-)

Skrevet

Ukedagene går så fort, særlig nå på vinteren. Synes sjelden vi rekker så mye på ettermiddagene/kvelden i uka.

Det er masse fint å ta seg til i Oslo:-) :-)

Skrevet

Blir korte dager ja. Jeg kommer hjem i femtida og når jeg da har fått meg litt mat er det plutselig blitt kveld og så blir det liksom ikke til at jeg gjør stort mer. Går jo en del tid med til å prate med familien på telefonen også og da går jo tida fort...

Skrevet

Ellers er det nå kos å se en god film hjemme (på laptopen om du ikke har tv/dvd spiller), skype med venninner som bor i utlandet, lese en god bok etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...