Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Noen som har en god forklaring??
madame Mim Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 atc står for anatomisk terapeutisk kjemisk register.. Alle medisinene er inndelt i atc, avhengig av hvilken type, virkemåte ol. felleskatalogen og medisinrom er inndelt i atc register. . Å skal man finne et synonym preparat skal man ha medisiner med identisk atc nr.
Tante Bassa Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Anatomisk terapeutisk kjemisk (ATC) klassifikasjon brukes for å inndele legemidler i ulike grupper etter hvilke organsystemer de påvirker og deres terapeutiske og kjemiske egenskaper.
madame Mim Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 sonja s hadde en veldig god forklaring. min ble litt rotete =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 takk begge to! Jeg prøvde å google, men leste en hel del om "før du tar med dyret ditt inn til landet, må du ha atc-nummeret klart".. så jeg fikk liksom ikke kobla det til kun medisiner. Men supert, da er jeg med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå