Gå til innhold

Billige julegaver - la oss tipse hverandre!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde væt fint om dere hadde gode ideer til billige julegaver!! Hva med å dele ideene her!!!!!

Mitt tips er å gå på http://www.homeenter.com/index_no.asp

Her kan du melde poden inn i barnas filmklubb. Som velkomstpremie får du 5 filmer til 179 kr. Jeg valgte både gamgle og nye Disney filmer - fikk dem i posten under en uke etter at jeg bestilte. Anbefales.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kan de byttes? Problemet med boklubben bøker er jo at en aldri får byttet bøkene. Det er jo ofte populære bøker som mange har.

Jeg kjøpte hjemmestrikka ullsokker i morsomme farger på julemesse i venninnegaver til 25.-. Ingen av oss strikker, så det er litt morsomt.

Skrevet

Ja, bokklubb bøkene er jo merket med "bokklubben". DVD ene jeg kjøpte er ikke merket med noe... regner derfor med at de kan byttes.

Skrevet

Jeg tror bokklubbene nå har ordnet det slik at det følger med byttekort, slik at man kan bytte selv om de er kjøpt hos dem.

Andre billige julegaver kan være te, lys og servietter - ikke så spennende, men noe de fleste bruker en del av. Eller lag ting selv, strikk en veske, lag et smykke, sy grytekluter osv. Utrolig mye flott som kan lages for en billig penge.

Er du en flink fotograf kan du forstørre et pent bilde, og ramme inn :-)

Gjest Trollbundet
Skrevet

Tovede grytekluter:=).Veldig praktisk og billig:)

Skrevet

Mitt tips er Gooba.no

Det er en nett auksjon som auksjonenere bort masse nye fine ting.

Hvis du vil by på noe, så vent til det er 20- sec igjen, da er du nesten sikret den varen du ønsker å betale din pris for.

Jeg har kjøpt inn 4 julegaver der til under 500,- :)

Skrevet

en venninne av meg lager den gaven jeg gleder meg mest til hvert år: hun baker hjemmelaga småkaker, som hun pakker i en flott boks med sløyfe på og hele pakka. Utrolig koselig gave, som smaker godt og jeg syns er forferdelig koselig å få! Og ikke koster den en formue da;-) men for meg som sagt:; den allerkoseligste gaven jeg får hvert år!

Skrevet

Hos Søstrene Grene har de masse fint til en billig penge! Har f eks. kjøpt en stor boks med puslespill til mine venninners barn, 50 kr stykk.

Skrevet

Å lage gave er lurt! Jeg fikk hjemmelaget vaniljesukker av ei venninne. Hun hadde kjørt sukker og frø fra vaniljestang i kjøkkenmaskinen og helt det på fine glass. Koselig gave.

Skrevet

Slår et slag for Søstrene Grene for de som har det i nærheten. Masse billig til barn og voksen. Nettsiden er vel www.grenes.dk om jeg ikke tar feil så kan du se om det er en butikk i nærheten...

Skrevet

da har jeg bestilt 5 filmer .. :) det er fine ekstra gaver faktisk ;) har 3 venninder med gutter som ønsket seg filmer så da e de ferdige ;)

Skrevet

Doppler.. Klart det er eit mål at det er billeg viss ein må velge mellom billege presangar og ingen presangar. Det er nok dei færraste som har økonomi til å kjøpe akkurat det dei har mest lyst til, til alle - utan å tenke på pris.

Heldig du.

HI: Eg strikkar sokkar og pulsvantar for harde livet her, føler kanskje at det er litt "simple" presangar, men eg har blitt forsikra om at det er supert å få for dei som ikkje kan strikke sjølv :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...