Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hjeeelp. savner bf.. kanskje dum som gjør d. men har ikke kommet over han . er litt over en mnd siden d ble slutt. Han vil ikke ha barn med meg , selvom vi har prøvd å få unge i nesten 2 år, men nå vil han plutselig ikke ha noe med meg å gjøre. han mener jeg er en egoist hvis jeg beholder barnet. ødelegger livet til det barnet. så han sier at jeg skal ta abort. Men så kommer han med at hvis ejg skal beholde det så skal han gå rettens vei for å få delt omsorg. Etter at barnet er 1 år. Og jeg har sagt at han kan få vanlig samvær. men er tydeligvis ikke bra nok . Han har til og med kontaktet advokat. skjønner ikke hvorfor jeg savner han . men har fortsatt sterke følelser for han . han har også sagt at han savner å holde rundt meg om natta, Men så plutselig sier han at han har funnet seg ei ny. 5 min etter han sa at han savnet meg . Hva skal jeg gjøre? skal jeg beholde barnet??? hjelp meg
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 uff a meg for en vond situasjon....skjønner du må være veldig i villrede...som du skriver har dere prøvd få barn i 2 år og når det klaffer så går Bf...!!! Minner meg litt om en som får panikk når det plutselig er reelt at dere venter barn...og det med å truge om delt omsorg kan og være for å få deg til å ta abort..... Han virker også veldig ustabil -savner deg, men funni seg ei ny? Vet du om det stemmer at han har en ny- eller er han så desperat over å få ansvar at han prøver alle knep for å få deg til å ta abort... han høres uansett ikke ut som en ansvarfull og voksen mann som du trenger savne lenge....skjønner at det ikke føles sånn akkurat nå...men lytt til din egen magefølelse....hvordan du vil takle en abort etter å lengtet i 2 år etter å bli gravid??? Uansett lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 hei . jeg vet ikke on d r sant d at han har funnet seg ei ny. men samme dagen han sa d til meg, så spurte han om jeg hadde følelser for han. og d har jeg jo.. fant ut at jeg var gravid etter at jeg hadde flyttet ut
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Nå må du tenke på deg selv...var der du er nå da jeg var 3 mnd på veg ..for sent med abort men bf..styra.. vet det er vanskelig å "glemme " av ham, jeg sliter fortsatt med det nå som ungen er snart ett år men forsøk... legg opp løpet som om du er helt alene og forhold deg til det..forsøk roe ned situasjonen og se det hele ann..du kan uansett ikke regne med en sånn mann på sikt... i forhold til rettihgeter etc så bare blås i det han sier..bare tull..også advokat greiene..han kommer ingen veg med det nå..bare tomme trusler selv om jeg skjønner at det "slår rot" i hodet ditt...det er det han ønsker..forsøk kutte det ut ! uff..føler med deg..får vonde følsser tilbake nå..men det går bra ! Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 det er såå vanskelig. og tanken på at han evt har fått seg dame, og at den dama skal være med barnet, gjør meg kvalm.. vet ikke hva jeg skal gjøre!!! seriøst??? hva slags rettigheter har han egentlig?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Så lenge Bf ikke er sammen med deg, så får du foreldreansvar alene...ikke bekymre deg for dette med ny dame o.s.v , slik det virker som så må Bf ta ansvar og bevise at han er en far før det er snakk om at en annen dame skal ha noe innvirkning. så ikke tenk på det. Men det er en naturlig tanke- vi har alle alenemødre tenkt den tanken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå