lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hvor finner jeg desiliter mål som ikke knuser/sprekker når det detter i gulvet eller tallene går bort i oppvaskmaskina?
ana baroma Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Det finnes jo noen i stål...? Eller vanlig plast (ikke hardplast) på for eks nille mener jeg...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Stål, ja, tror jeg må kjøpe meg det. Har slike i myk plast, men tallene forsvant etter 4-5 gangers vask i oppvaskmaskin.
blond Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Slike i stål forbant jeg med fjøs før i tiden, men har blitt vant med de på kjøkkenet nå, veldig kjekke!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Jeg har en i stål, en i tupperware og en i hard plast. tallene har ikke gått bort på noen av de to siste. Og jeg er like fornøyd med alle tre. Og de går flere ganger i uke gjennom oppvaskmaskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå