Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 onsdagen startet med at jeg dro til legen på grunn av bihulbetennelse, mens jeg var til legen bynte jeg å få masrier, 5-8 min mellomrom, vondt var det. ikke nok med det, de ga seg aldri, de ble bare mindre sånn ca hver 30 min, torsdagen kom og jeg bynnte å bli sliten, hadde fått diare i tilleg til alt, dette på grunn av antibiotikan jeg fikk av legen dagen før, fikk lov å slutte med de straks.kontakta føden, fikk beskjed om å komme, ble innlagt å det ble utslag på masrier/kynnere på ctg, ellers var alt bra, men lå over natten der til observasjon. ikke bedre var jeg på fredagen, fortsatt vældi vondt hvert 23 min å av å til kom de på 7 min...huff hva skulle jeg gjøre, prøvde paracet, bad, varme, gå, stå, tøy,bøy, men nei ingen ting. lørdagen kom, oi bedre var jeg, kjente ikke noe særlig annet enn at jag var sliten i magen, sov mye denne dagen. så i natt våkner jeg opp av at jeg stor tuter av smerter, å nei ikke nå igjenn, dette klarte jeg ikke mere, dro på legevakta i halv 10 tia men uten at han kunne hjelpe, bare ta paracet, ja men har jo prøvd det, virker ikke, hvis ikke smertene mine gir seg klarer jeg ikke ha babyn min inne i meg lenger. hva skal jeg gjøre? er så slitn nå at tårene bare renner å renne. er i uke 34+5 i dag. takker alle som vil svare meg.
Leonella777 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Uff kjære deg, dette høres ikke noe greit ut... *trøster* Har jo hørt om folk som har fått satt igang fødsel på grunn av store plager da, og du er jo langt på vei! Kanskje begynner fødselen din snart? Uansett, snart er det over og da vil det være verdt det vettu <3 KLEM
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Høres ikke godt ut!! Syns nesten du skulle fått hørt om du kunne fått ei sprøyte som får fosterets lunger til å modnes fortere slik at du evt kunne fått født før, hvis det ikke vil gi seg! Så ei her inne som just hadde blitt mor. Hun hadde fått keisersnitt og var bare 34 uker! Vet ikke hva grunnen var, men alt hadde gått godt i hvertfall! Håper du vil være bedre i morgen!Masse lykke til:) Håper du får god pleie av din mann!
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 leger og jordmødre sier bare at det er ingenting de kan gjøre får meg:( men gir det seg ikke i løpe av et par dager til så får jeg bare ta kontakt med føden igjen. håper at dette gir seg snart, klarer ikke smertene lenger. legen sa bare at det var normalt å få det slik 8-4 uker før fødsel, men tenker herregud hvis jeg skal gå 6 uker til med dette, legene sier bare beklager at jeg ikke kan gjøre noe får deg, ikke mye til hjelp i allefall:(
mooch Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Tror det viktigste nå er å ta det helt med ro. Legg deg i sengen med noe varmt på magen og la mannen varte deg opp. Forhåpentligvis roer kynnerene seg da. trøsteklem fra meg.
sn0wh1te Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Heisann...synes du skal lese litt inne på forumet for prematur. Der er det en del som angrer veldig på at de ikke holdt ut plagene sine noen uker til. Det er ikke bare bare å bli født prematur. Må gjerne ha hjelp til pust og ligge i respirator selv om de er født etter 34. Gulsott får de også oftere og har problemer med å spise. Hvis du setter det litt i perspektiv; hva er best, at du har masse plager på slutten eller at babyen din må slite seg gjennom de aller første ukene i livet? jeg mener selvfølgelig ikke at du skal gå rundt med helt uutholdelige smerter, men bare tenk på det, at det kan ha veldig mye å si og at du kan ta av for støyten det er for babyen å bli født for tidlig ved at du må lide en stund. Så lenge babyen har det bra inne i magen din bør du roe ned aktiviteten din, Drikke masse varm god te og prøve å holde ut...prøv å få hvilt når det ikke gjør vondt sånn at du holder ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå