Bettybu Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Mener å ha lest det, flere plasser... Stemmer det med deres "keisere?" Poden kom i tillegg 6 uker for tidlig, fikk 2 lungemodnings sprøyter før han ble tatt med keisersnitt.. Erfaringer??
erteposen + 4 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Mitt ks barn har mer luftveisproblem enn mitt vaginale barn:) Det er jo større fare for at de får astma og luftveisproblem, og for tidlig fødsel er jo også en annen risiko faktor.
våken_om_natta Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Her stemmer det ikke. Har to ks-barn, men minsta er bare 3 uker, så vet ikke hvordan helsa hennes er. Sønnen min derimot, er 3 år og heller mindre syk enn gjennomsnittet!
Harald Ripultfør Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Min lille keiserinne er ihvertfall den på avdelingen sin som er minst syk/forkjølet.. Så her stemmer det ikke.
Koala *g07* Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Jeg er en keiserinne selv, og var så og si ikke syk som liten, og er det vel egentlig ikke nå heller, ikke noe mer enn vanlig. Hva statistikken sier vet jeg ikke. Men kan jo være de er mer disponert på luftsveisproblemer.
Bettybu Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2008 Syns han ofte får stygg hoste, som varer over en uke... Ikke så ofte "syk på andre måter, men.. Nå hoster han igjen, etter 2 dager borte fra barnehagen pga hoste i forrige uke. Hosten kom den 2.dagen...natt til dahan skulle på bhgn igjen... Jeg har en dag igjen, ikke sikker på hvor mange dager gubben har igjen, men det er jo nokså likt...
Koala *g07* Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Min er er ikke keisersnittbarn, men har også mye stygg hoste, hatt det over lang tid, og så er det litt opphold å på`n igjen. Ofte slik når dem har starta i bhgen.. Mye som går der. Skiftende vær i tillegg, som gjør at det ikke er lett å bli frisk.
Bettybu Skrevet 23. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2008 Poden er 3,5 år...Så nybegynnerfasen er over for to år siden.....
erteposen + 4 Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Min er også lite syke om det er mulig å gjette et gjennomsnitt i forhold til andre barn. De er friske, men sammenligner en barna så er der en lite forskjell.
Raych Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Har 2 KS barn, og teorien stemmer definitivt ikke på dem. Eldstejenta på 4 har aldri vært dårlig. Eller, hun har hatt en periode på 4 dager i fjor høst da hun hadde feber uten noe annet. Minstejenta på snart 16 mnd har heller ikke vært syk ennå. Har hostet litte granne noen ganger, men ikke sånn at hun har plagdes med det.
entyrogenløvinne Skrevet 23. november 2008 #11 Skrevet 23. november 2008 Stemmer for mitt keisersnitt barn, hun har stygg hoste som ikke vil gi seg. Har det nå (16mnd) og hadde det også i lang tid når hun var baby 4-7 mnd.Vært å sjekket henne fflere ganger hos lege for det har ikke gitt seg, men de har ikke funnet noe (enda).
guttogjentemamma;-) Skrevet 23. november 2008 #12 Skrevet 23. november 2008 Har to keisersnitt barn. Det stemmer at begge er mer syke. Den ene med luftveisproblemer, den andre med ørebetennelser og hoste, spesielt om natta. Nå er de to og fire år, og er heldigvis mindre syke enn før. Snuppa fikk Flutide av legen etter langvarig tørrhoste som kom spesielt om kveld/natt. Det hjalp veldig.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 23. november 2008 #13 Skrevet 23. november 2008 Vi har ikke merket at hun er noe mer syk iforhold andre. Heller motsatt...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. november 2008 #14 Skrevet 23. november 2008 Jeg var "keiserinne", var mye plaget med ørene, men ikke noe annet, var skjelden syk, er det skjelden nå også. Mine to småbrødre var også "keisere" og aldri hatt noe problemer, er og var skjeldent syk. Jeg har også en liten "keiser", han er aldri syk! Sliter med magen , men det er alt. Blir vi syke er det veldig skjeldent luftveier eller hals og lunger, så det stemmer ikke i våre tilfeller.
tonebf Skrevet 23. november 2008 #15 Skrevet 23. november 2008 Sønnen min er tatt med keisersnitt og han har astma.... Hoster så og si hele tiden Ihvertfall nå på denne tiden!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. november 2008 #16 Skrevet 23. november 2008 Har en født vaginalt og en med hastekeisersnitt. Hun på 2.5 har sin andre forkjørelse nå og tulla på 1 har sin 1ste. Friske frøkener begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå