Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Bildet er dårlig, men jeg er sååå glad for at vi begynner å se resultatet av oppussingen:D Noah's rom er fryktelig lite, men bedre enn ingen ting:)) http://mittlillehjerte.blogspot.com/ Hva syntes dere? Og har dere noen tips til hvilke hylle® som kunne ha blitt fint på veggen hans?
Ksenia & Anjem Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Syns det så kjempekoselig ut..Elsker hvitt og lyseblått til små gutter =) ikea har jo mange fine hyller
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Såååååååååååå fint det ble!!!!!) Skikkelig classy og fint. Skal han sove der i natt eller?
erteposen + 4 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Det var fint:) Tror kasnkje jeg hadde brukt hvite hylleplater med knekter. To stykker, med plass til kurver, pynteting osv. Ikea har jo helt greie hyller. Mitt fadderbarn fikk en apekatt i julegave sist år, og den henger på hennes lille rom. https://engulknapp.origotime.com/PUBLIC/brands/125,1,Tapetdyr_.aspx
Ajam Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Syns det så veldig så koselig ut Du kan kanskje ha en helt enkel hvit lack hylle fra ikea der? Jeg har 2 stk på hver sin vegg på snuppas rom. De overlapper hverandre i det samme hjørnet. Den ene henger ca 30cm lavere en den andre. hmm.. Hvis du skjønte? Syns forøvrig hjemme siden deres var veldig koselig og fin. Er det lett å lage en slik side, finnes det en mal?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2008 Takk *stolt* Er sååå glad og fornøyd hehe:) Elsker hvitt og lyseblått selv, men det syntes vel:P Takk for tips, da skal jeg se om jeg finner noen fine på ikea:) Og masse kruver han kan ha litt forskjellig i:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2008 Takk Stearin:) Lack hyller skal sjekkes ut, tusen takk for tips:))) Tusen takk for det, jeg er helt grønn på slike ting men har prøvd meg frem og det ble resultatet:) Jeg syntes blogspot er veldig enkel å bruke, hvertfall for en som er så lite datakyndig som det jeg er:) Er gøy når man får det til, og man lærer mye underveis:) Tok selvfølgelig litt tid før jeg skjønte det helt, men når man prøver seg frem så finner man fort ut av ting:) Man kan velge mellom ulike utforminger der, og så kan man legge til html koder og slik hvis man er en reser (noe jeg ikke er)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2008 Tuuusen Takk tippen:) Håper han vil sove der i natt hvertfall:) Han har sovet i vår seng i flere uker pga oppussingen så blir spennende og se;)
Ajam Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Takk, da skal jeg prøve der Er heller ikke noe datakyndig, og html er fremmed ord for meg.. hehe.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå