Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Er ikke lett.. Jeg er avhengig av dramas, og har tedenser til å overdrive noe skikkelig, tenker helt ulogisk og tror alt er som på tv! Dette er veldig slitsomt for meg, og det går utover forholdet mitt.. Han bli så klart lei av det, og tilslutt tar ingen meg seriøs! Dette forstår jeg veldig godt.. Når jeg blir sint, så koker det i meg og jeg klarer ikke å se eller tenke noe klart, og følelsene tar overhånd, det samme når jeg er deprimert, eller glad o.s.v Så nå lurer jeg på.. HVA kan jeg gjøre med dette????? Det er ikke lett å gjøre det på egen hånd, men jeg VIL virkelig skjerpe meg nå!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 heh, jeg måå bare le. Det er faen meg som å lese om meg selv, og det er IKKE kult å ha det sånn. Jeg har ikke noe svar til deg, skulle ønske jeg hadde det. i tillegg til det du beskriver kan jeg også bli helt sykelig sjalu enkelte ganger.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 huffhelt tragisk vettu. jeg kan være så sykelig sjalu at jeg nesten flyr på han hvis jeg for alvor vikler meg inni dramaet som kan utspiller seg i hodet mitt, jeg gråter og abnner og hyler og tar av, for kanskje noe som ikke er en dritt. helt vemmelig asså vet jo ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg utav det etterpå
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 jeg vet hva du mener.. det er disse "bildene" som er værst, kanskje vi har en veldig god fantasi også.. Jeg kan bli så sjalu bare hvis jeg har drømt at han var utro eller noe.. Vet mange må synes dette er latterlig men det er seriøst ikke lett å forandre på
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 herlig, så pussig at du sier det med drømmer. det er nemlig mer enn nok for meg å å få for meg noe i en drøm, ja da så er jeg "der" fy fan at mannen min holder ut, stakkars fyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå