Gå til innhold

I dag har jeg nådd målet mitt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vekta viste 65 kg i dag tidlig :-) :-) :-)

Nå var det tidlig på morgenen før mat å drikke så er jo ikke det akkurat nå da he he :-) MEN det var herlig å se!

Trodde jeg kom til å være fornøyd med å gå ned til 65 (fra 79) men jeg tror nok jeg skal prøve å gå ned 1-2 kg til å se om hva jeg passer best. Har vært syltynn frem til jeg ble gravid så er kanskje derfor jeg enda ikke føler meg komfortabel, må nok venne meg til det.

Som den store flinke megaslankeren jeg er, kniz, så skal jeg "feire" med kylling å chips i kveld :-) he he :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har hvert!!!

Har hvert på samme plassen som deg og er nå også på samme plass som deg. Var alltid syltynn jeg også, savner det ikke, men ønsker å ta av et par kg til.

Men jeg eier ikke motivasjon :(

Feire med kylling og ships fortjener du :-)

Kos deg!

Hvilken "vidunderkur" har du forresten brukt?

Skrevet

Har hatt 2 runder med lavkarbo (ketolyse). Orket ikke gå på det hele tiden, så 3 uker i juni ( gikk ned 7 kg (og opp 2 igjen av kuren)) deretter 4-5 uker i september å deretter kun kuttet ned på posjoner, spist litt sunnere. Har koset meg på McDonalds å på cafe å slikt men da passet på å ikke fråtse i meg mer usunt den dagen.

kan lese lille bloggen jeg laget for å holde oversikt selv.

http://minekarbiser.blogg.no/

Skrevet

Tusen takk for inspirasjon! Jeg skal begynne på ketolyse imorgen.

Kan du anbefale meg et par måltider både til frokost, lunsj, middag og kvelds?

Takk:-)

Skrevet

hmmm, jeg har ikke vært slavisk følger av ketolyse da.... Har en rar forbrenning så har vært i ketose selv om jeg har spist for mange karbohydrater osv.

Men ofte spiste jeg egg til frokost. 1 egg er ca 1 karbohydrat. Stekt egg, kokt egg, omelett osv. Nam nam :-)

Middag har jeg vært hekta på stekt kjøttdeig, løk, maaaaasse ost, litt tacosaus ( landlord sin er minst karbohydrater) og litt rømme.

Salat har jeg spist masser av. Å i begynnelsen spiste jeg masse cottage cheese.... Nå brekker jeg meg bare tanken he he :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...