h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Vasket ned stua, yttergangen og innegangen, så da er jeg alt godt i gang. Skal ta kjøkkenet i morgen....
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Du er jo kjempeflink! Kommer du hit og tar huset vårt etterpå da eller? Jeg er syk, og mannen klarer jo ikke gjøre sånnt alene, så da får det bare vente. (Med mindre du kommer da:)
skorpionfruen Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Allerede, føler alle andre enn meg er i rute jeg har ikke begynt å tenkt på jula enda. Så flink du er, bøyer meg i støvet (bokstavelig talt hehe)
Gjest Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg er langt ifra rute, så da er vi to. Jeg pleier å være ferdig med masse innen 1. søndag i advent, men nå har jeg ikke kjøpt en eneste gave engang! Jeg liker ikke å være syk
ana baroma Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Jeg satser på neste helg tror jeg... Dersom jeg er riktig flink gjør jeg meg ferdig i løpet av uka sånn at jeg kan ta en jentetur neste helg. Bare jeg helt alene... det hadde vært noe, hehe.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Har tatt kjøkken og stue vi også :-) Fy søren så mye lengre tid alt tar når man har ei lita ei på 4-5 mnd!! hehe.....menmen, vi har det ikke akkurat travelt da...er jo en mnd igjen til jul ;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Vi er også godt i gang her. Og det er herlig:) Em mnd til jul og det går veldig fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå