Gå til innhold

Har dere fått mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man leser i bøker, blader og på nettet at man ikke får mage eller legger på seg før etter ca 13. Dette frustrerer meg!!!

Jeg er 11+2 i dag og har da hatt litt antydning til mage i noen uker. Nå er den ganske tydelig utover dagen.

Vekta har rørt bitte litt på seg også.

Hvorfor kan de ikke skrive at det er individuellt?!?

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kun 4+5 så jeg har ikke fått noe mer mage enn den litt fleskete magen jeg har fra før :/

Men jeg fra tidligere sv.skap at når jeg er så langt som du er - kommer jeg helt klart til å ha fått litt mage. Det er ikke noe uvanlig.

Kos deg med magen din du! Gleder meg til magen min vokser jeg.

Skrevet

jeg har heller ikke mage, men er bare 4+2. :)

Skrevet

Jeg skjønner også ingenting. var ikke slik sist.. er i uke 6 og har den store, oppblåste magen.. er til og med litt hard nederst.. enda livmoren ikke skal være så høy allerede.. skjønner ingenting..

Skrevet

tror det er veldig individuellt hva som skjer med hver enkelt under en graviditet. jeg er nå i 12 uken dvs 11+5 ca og har faktisk lagt på meg en del ca 6 kg allerede. men har hørt fra diverse at noen legger på seg tidlig så stangnerer det eller du begynner ikke legge på deg før i 4-7 mnd. er veldig forkjellig det der. jeg venter hver dag nå på at kulen på magen skal bli synlig. går for tiden rundt nå og bare føler meg som en liten blubb.....ikke noe kjekt akkurat i denne perioden hvertfall. :)

men men.....kommer vel snart håper jeg :)

masse lykke til dere alle :)

Skrevet

Mage ja!!! Jeg er ca 7+5 og vurderer nesten å begynne med gravi-bukser. Noen kvelder er magen diger - mye er jo luft men det ser ikke bra ut ;) Har vært sykemeldt fram til nå og bare gått i joggebukser, men imorgen skal jeg på jobb og fant nylig ut at jeg har jo ingenting å ha på meg :S

Hehe.., ikke verdens største krise da, men syns det er litt tidlig at folk skal kunne se det på meg...

Gleder meg stort til den blir rund og fin :)

Skrevet

ingen mage her enda nei, men er bare 4+2 da:) sist gikk det ikke ann å se det på meg før i 7 mnd. håper det blir like lenge til denne gangen oxo:)

Skrevet

Godt å høre at det er flere med litt mage tidlig. Hihi!!

Egentlig føler jeg meg bare feit nå, så gleder meg til sjikkelig kul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...