Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 jeg finner ikke igjen tampongen min.. har noen opplevd at den har forsvunnet i do?eller kan den ligge "der inne" uten at jeg kjenner den...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Har du ikke vært litt smådistre og dratt den ut og kastet den i do?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 enda er den ikke komt ut. kan den komme ut av seg selv? eller må jeg tillegen i morgen. kjenner jo litt "press" der, så eg tror den er der..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Det hender jo at tråden forsvinner opp, men du må da kunne stikke en finger inn og kjenne om den er der. Den kan ikke forsvinne opp i livmoren liksom.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 har kjent etter, klarer liksom ikke kjenne om det er den eller om det er livmortappen.. hvordan kjennes den ut? har jo ikke sjans å få den ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå