Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Noen som kan si noen trøstene ord. Vi har slitt lenge i forholdet. Har to barn som er 4år og 9 mnd. Er så redd for å bli alene. Sliter med at jeg er deprimert. Men har begynt på medisiner og skal begynne hos psykolog. Samboeren er også langt nede fordi vi vil jo bare få det til. Går til familirådgivning. Og prøver å kose oss. Men føler at frustrasjonen går ut over barna. Og at siste utvei er at vi flytter fra hverandre enn periode. Men har jo ikke lyst til det heller. Uff dette er så vanskelig.. Trodde aldri jeg skulle oppleve dette.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg tenker at i noen tilfeller kan man få det bedre alene...,vet det ikke er noe trøst i den situasjonen du er i dag, men på lang sikt. Klart man skal forsøke å holde sammen når man har barn. Det er vanskelig i de fleste parforhold når man har små barn, man tenker og prioriterer ikke alltid likt. Jeg har flere ganger tenkt at jeg får det kanskje bedre alene, men vil gi forholdet tid slik at vi kan komme over småbarns perioden og etterhvert få tid til hverandre igjen. Det ble ikke noen trøstende ord, men du skal vite at dere er ikke alene om å ha problemer og det høres ut som dere gjør mye for å få orden på ting. Lykke til med medisiner og forhold. Håper du kan se ett lys i enden av tunellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå