Gå til innhold

Store bursdagsfeiringer med "runde dager".


Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor har rund dag og skal ha kjempekalas med slekt og venner. Mannen er ønsket dit, og jeg får inntrykket av at jeg også er ønsket dit, men mest fordi noen må se etter barna våre - og ettersom mannen skal bli god og full trengs jeg til det. Svigerfamilien min har ingenting imot meg, og jeg har ingenting imot dem, er faktisk mest som om jeg ikke betyr noe for dem i det hele tatt - så mens mannen min bes på fest er det inneforstått at jeg skal ta barna med meg å dra hjem utpå kvelden når festligehetene blir uegnet for barn.

 

Jeg skjønner at svigers vil ha barnebarna der, men jeg føler ikke noe for å være der. Ikke liker jeg store forsamlinger av fremmede mennesker og unngår dem så godt jeg kan - faktisk drar jeg ikke i slike store feiringer om det er min egen familie som feirer heller, og ikke liker jeg følelsen av å være en "utenforstående". Mannen min tar det som en selvfølge at jeg skal dit, slik at det er noen som kan ta reise hjem med barna på kvelden.

 

Dette trenger jeg noen synspunkter på:

Gjør det noe om jeg og barna heller blir hjemme? Er det frekt av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri tatt med barna et sted der det skal drikkes alkohol på den måten.

Skrevet

Nå er kaffe med "noko attåt" først utover kvelden, og da vil jeg og barna uansett være henvist hjem før det - så det er ikke det jeg lurer på. Mulig jeg har formulert meg dårlig.

Skrevet

Ja jeg ville stilt opp med mann og barn. Men helt klart dratt hjem med barna før festen begynte.

Skrevet

Jeg ville blitt hjemme og brukt dagen til noe helt annet mens mannen tok med seg barna på fesken og fikk komme seg hjem i tide med de selv.

Hadde ikke vært aktuelt at han skulle ta det for goitt at jeg skulle passe barna hver gang.

Skrevet

Tenker jeg selv også, men vet at det blir sure miner og dårlig stemning dersom jeg sier det. Jeg har virkelig problemer med store forsamlinger, og har virkelig ikke lyst til å måtte stivpynte meg for 150 mer eller mindre fremmede mennesker...

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...