Gå til innhold

sove andre plasser en hjemmet med babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er denne regelen at en ikke skal dra på liggebesøk hos andre når babyen er liten? har hørt at de helst skal ligge hjemme? tenker på å dra på hytta te Jul,da er han 2,5 mnd,hva har dere hørt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

hæh? er det noe regel på det? sov borte vi når han var liten... trur ikke han tok noe skade ;)

Skrevet

Umm. tror ikke det gjør noe, det viktigste er at babyen har dere der:-)

Har hatt med ungene mange steder fra de var helt små, gått kjempefint det.

Skrevet

Den regelen har eg ikkje fått med meg.

Me reiste fra Ungarn til Norge når mallo var ti dagar, og sov ei stund hos mine foreldre og ei stund hos samboer sine foreldre i to månadar, reiste til fram og tilbake. Etter det reiste me til Ungarn igjen der me budde. Eg kan ikkje sei anna enn at ungen alltid har sove bra og vert rolig, og eg ser ingen grunn til at dette var feil av oss å gjer. Men nå er kanskje ikkje ein unge nok å trekke ein generell konklusjon kanskje.

Uansett: hadde det vert meg så hadde me reist bort i jula. =)

Skrevet

jeg har hørt mye rart skal jeg si deg. men har alltid gjort det som føles riktig for meg. jeg tenker sånn at så lenge babyen er med mamma og pappa, spiller det liten rolle hvor de ligger. om de skal overnatte uten mamma og pappa, bør de i hvertfall kjenne personen godt. jeg ville uten tvil tatt den hytteturen! dro til kreta vi, da snuppa var 3,5 mnd, gikk supert det :)

Skrevet

Det har jeg aldri hørt om. Har sovet over både hjemme hos familien og på hotell siden hun var ganske så fersk.

Skrevet

Det har visst ikke jeg fått med meg =)) Jeg har nok sovet mye borte med mine to fra de var bare 6 uker gamle, selv om pappan ikke har vært med, så tror jeg ikke noen av de har tatt noen skade av det. Vi har masse familie langt unna så for oss er det viktig at unegen lærer tidlig å reise mye og være lenge borte med familien =))

Skrevet

Våre babyer har vært på liggebesøk fra de var veldig små. Den første ble født i sommerferien, og hun var med på diverse liggebesøk fra hun var en uke gammel... Hadde med vognbagen som hun sov trygd og godt i!!

Skrevet

Det har jeg aldri hørt, og om jeg hadde hørt det hadde jeg gitt f!

Her har vi vært mye på tur, når hun var som minst sov hun i vognbagen sin, ettersom hun ble eldre sov/sover hun i reisesengen sin.

Og det har alltid gått veldig bra.

Ett lite tips: ta med noe som lukter veldig av mamma og legg ved lille i sengen. Det har iallefall hjulpet oss.

Skrevet

har eg aldri hørt om.. snuppa har vært på en del liggebesøk fra hun var liten ikke tatt noe skade av det.. hadde det vært meg hadde jeg reist på hytten.. så lenge mamma eller pappaen e der føler nok babyen seg trygg;)

Skrevet

HÆ? Mine barn har vært på hytta fra de var noen uker gamle. Man skal være forsiktig med å drasse de med seg på masse besøk. Dette er for å ikke utsette de for alt for mange bakterier de første ukene/ mnd har jeg hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...