mini nr to på vei Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg er veldig glad i gå på step timer på sats..men nå sier bekkenet NEI!! Har gått på noen timer...men når kroppen blir kald igjen har jeg store problemer med å gå på egenhånd...så må jo bare innse at jeg ikke kan fortsette med denne typen trening. Jeg har en nakkeskade...så kroppen min trenger kondisjonstrening for å øke blodsirkulasjonen..det er den beste form for smertelindring! Svømming er ikke bra for nakken... Hvordan trener dere??
flypapir Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg trener med slynge hos fysioterapeut. Fungerer veldig bra for bekkenet, men aner ikke hvordan det er iforhold til en nakkeskade. Du kunne kanskje tatt kontakt med en fysioterapeut som har kunnskap om bl og forhøre deg? Hvis ikke kan du jo prøve akupunktur mot bekkenløsningen, det er helt genialt..
mini nr to på vei Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg går til manuellterapeut for både bekken og nakken... så får behandling for det! Tingen er at jeg er veldig glad i å trene og savner det å bli skikkelig andpusten og svett... Må bare finne en type trening som ikke er så smertefull!
magica fra tryll Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Har stor tro på type Yoga eller pilates-trening. Ellers driver jeg med frigjørende dans,-tingen med det er at jeg da ikke presser, men hele tiden følger kroppens signaler. -Veksler mellom å stå oppreist, ligge stå på alle 4 etc. utifra det som føles bra bra for kroppen. Men dette er det nok ikke så lett å finne noen som driver med overalt. Har hørt at magedans også er veldig bra for gravide:)
firkløver`n Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 hva med å svømme, har vært på svømming spesielt tilrettelagt for gravide med bekken problemer, en fysioterapaut som er spesialist på bekken problemer før og etter svangerskap går jeg til. hun er veldig flink. det eneste som fungerer etter jeg har født er faktisk svømming, og gå i natur, ulent terreng. når jeg går ute så merker jeg ikke noe til bekkenet mitt. jeg kan faktisk holde tempo med både mann og barn når vi er ute i skogen. men så fort jeg får bena på asfalten så gjør det så vondt at jeg blir ordentlig kvalm, hodet banker bena skjelver og bekkenet smeller mens symfysen værker. bekkenløsning er noe dritt!!!!! glad jeg skal aldrig gjennom dette smerteh.... igjen. fødsel mot bekkenløsning er nesten himmel i forhold. lykke til og hold jevn trening..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå