susemor-3 små Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg heller til å velge denne fordi den skal være det sikreste innenfor prevensjon. Men er livredd for å få alle hormon-bivirkningene... Noen som vil anbefale eller fraråde denne som alle leger skryter opp i skyene?
julenissen Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Anbefale! Ikke hatt en eneste bivirkning ei heller menstrasjon! Helt super for meg!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Hadde ingen bivirkninger på den. Men hadde en del smerter i uderlivet - valgte å ta den ut etter 6mnd. Valgte kobberspiral etterpå og den hadde eg i 3år.
susemor-3 små Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Takk for svar:-) Godt å høre at dere fikk få bivirkninger. Jeg blir sprø av å sitte og vurdere de få alternativene jeg har på dette området, hehe. Jeg må ha noe som er sikkert, men helst uten hormoner. Jeg er rett og slett svært sensitiv for hormoner. Jeg er redd for at jeg vil laste hormonspiralen for alt som måtte oppstå av problemer med kroppen fremover hvis jeg velger den. Men siden kobberspiralen kun er 99,4% sikker, vet jeg ikke om jeg tør satse på den:-( Føler dette er et valg mellom pest og kolera!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå