Gå til innhold

Jeg HATER frekke unger uten folkeskikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ny gutt i klassen til sønnen min driver å sier stygge, frekke ting til gutten min. Gutten min blir bare kjempelei seg, og desverre så er han ikke av typen som tar igjen.

Har bare lyst til å rive håret av den frekke drittungen! Kan ikke enkelte foreldre oppdra ungene sine skikkelig før de sender dem ut blant folk? Lurer på om det er sånn de snakker til sønnen sin hjemme, en plass må han vel ha lært å kalle andre stygge ting? Vil iallefall ikke se det stygge trynet hans hjemme hos oss mer iallefall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har du helt rett i Hi. Men med det stygge språket ditt så kan det være at gutten din har lært et par ting..... Tenkt på det. Stygge trynet, hvor har du det fra? Frekke drittungen? Høres ut som du er et fantastisk godt eksempel. Kanskje gutten din har lært å provosere og erte han og bare du vet det ikke. Og i stedenfor å slenge så mye vondt burde du heller prøve å snakke med guttene. Du høres ut som en voksen uten folkeskikk hvis jeg skal være helt ærlig.

Skrevet

Herregud! Heg kjenner vel min egen unge, og han er veldig forsiktig av seg, hverken provoserer eller kaller andre. Og hvis du synes jeg er stygg i munnen når jeg sier tryne og drittunge, så kan jeg "berolige" deg med at jeg kan MYE verre!

Unger som oppfører seg som den ufyselige guttungen der, må jo mangle noen sosiale antenner. Tviler på at det hjelper å snakke med foreldrene til sånne unger heller, de bryr seg vel neppe hva den ungen tar seg til bare de slipper å se han!

Skrevet

Gutten din tar kanskje ikke igjen fordi han har en ekstremt dominant mamma? ... bare noe som slo meg.

Skrevet

Du høres ikke helt innstilt på å prøve heller. At du kan mye verre gjør jo ikke saken bedre. Synes du skal prøve på en helt anne måte jeg. Du høres skikkelig harry-mor ut. Du vet ikke hvordan disse foreldrene er før du har prøvd. Og hvis foreldrene virkelig er så ille så bør du synes litt synd på den andre gutten også. Dermed ikke sagt at han har lov til å erte din gutt. Snakk med skolen og oppfør deg skikkelig. Du høres faktisk ikke innstilt på å prøve engang. Sorry.

Skrevet

Det slo meg også. Makan til begrenset språkbruk og sinne da du..

Kanskje starte med seg selv. Synes du høres både frekk ut og med dårlig folkeskikk. Stakkars sønnen din.

Skrevet

Han er kanskje resultat av fri barneoppdragelse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...