Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg holder på å bli gal..hehe.. Når det gjelder fedrekvoten: Kan samboer ta en dag fri i uken, (feks fredager) samtidig som jeg er hjemme? Jeg har jobb nå, men har kun kontrakt fram til i juli engang (termin er i februar) så jeg har liksom ikke noen jobb å gå til, om jeg må jobbe mens han tar fedrekvoten.. Ikke har jeg lyst til å ut i jobb før tulla vår nærmer seg ett år heller.. Ja, jeg må søke på jobb i permisjonstiden, men jeg har ikke lyst å jobbe før hun er som sagt nærmere ett år.. Jeg skjønner INGENTING! Og må vi virkelig NÅ bestemme når vi skal ha ferie i permisjonstida? Og bestemme hvilke datoer pappaen skal ha permisjon? GUD! jeg blir sprø
sels Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Hei. Jeg skal være helt enig med deg at disse skjemaene er til å bli gal av. Vi har fylt ut skjema og sendt inn til Nav, men har ikke sagt noe om når han skal ha pappa permisjon. Det eneste som er nevnt er at jeg tar ferie når han har permisjon slik at de ihvertfall er informert om det. Jeg leste en eller annen plass at man kunne komme tilbake med dato for pappa permisjonen. Min mann jobber i nordsjøen så det er jo håpløst å bestemme når han skal ta ut sin del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå