Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 vært oppe å spydd, men dog... i en alder av 35 er det kanksje på tide å bremse inntaket.... jeg vil også sove!!!
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 DA HADDE JEG KLEDDD PÅ UNGENE I ALL STILLHET OG STUKKET AV Gårde (ikke meining m store boks.) til leggetid.. så kan han lurew, og få dåprlig samvittighet
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 heeh, god ide Men har ikke noe sted å stikke av ;o) Dessuten har jeg barnevakten på besøk enda, og en noget sur unge.. Spurt fra kl 12 om han har tenkt å stå opp.. "jaada":..
Gjest Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 La han sove seg ferdig,bedre at han ligger enn å ha en sjuk,uggen,grinete gubbe oppe. Neste gang er det din tur til å sove;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Vel, det VAR min tur idag! Jeg var også ute i går, kom senere hjem enn han også... men det var ikke sympati å få når minsten våkna nei! Jeg skal dra han ut av senga snart
Gjest Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 ok da har du min sympati....jag han ut av senga:-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 hehe, takk! Jeg skal ned å sparke litt i han igjen...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Ja hadde dere en avtale om at det var han som skulle stå opp med barna i dag så må han forstå at du syns det er på tide å stå opp. Si til han på en helt grei måte at nå er du i grunn skuffet over at han brøt avtalen som dere hadde. Du kom i tillegg hjem senere for dere hadde den avtalen. Så nå må han stå opp for å ta seg av barna for at du skal hvile deg litt. Det bør han forstå. Og ikke minst respektere. Gå å hvil deg litt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Jeg kom hjem senere fordi han forsvant for meg! borte vart'n... flaks for meg at jeg hadde minibankkortet mitt sjøl på det tidspunktet.. Greit at jeg sto opp altså, fordi han var møkkdårlig, men kl har passert 15!! Jeg har i tilegg en stor prøve i morra som jeg burde lest til.. men nei, stakkar, han er jo så dåååårlig! Haff
Gjest Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Det hadde ikke gått her! Han hadde blitt piska opp og jeg hadde vært drittsur! Makan til barnslig oppførsel!
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2008 #11 Skrevet 23. november 2008 *sukk* ja.. barnslig er vel ordet. Men han er sikkert dårlig altså, og som sagt, HELT greit at jeg sto opp.. men 15... klokka er OVER 15 faktisk! Og vi får snart besøk også... og jeg må rydde :S jaja, det var den søndagen! Litt småsur ja!
digger Skrevet 23. november 2008 #12 Skrevet 23. november 2008 Hadde jeg ikke funnet meg i. I en alder av 35 må en jo vite hvor mye alkohol en tåler for å kunne stå opp med et barn om morningen!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. november 2008 #14 Skrevet 23. november 2008 Deilig å sove da Skjønner han godt jeg...hehe! Sovna kl 17 i går jeg, og gubben tok første tørn i dag, så jeg fikk sove til 9 =) Ikke noe problem å sove til 15 om jeg hadde kunnet =P Trur gubben min og var ute i natt!?! Hehe...var i ørska når han sa hva og hvor han skulle...og i dag har vi sovet på omgang, så har ikke fått prata sammen. For en søndag! Men nå kommer han å henter oss snart, så vi får gjøre oss klare - er så heldige å blitt bedt bort på middag vi =)
Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2008 #15 Skrevet 23. november 2008 Han må dra seg lenge for å komme ja?
meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 #16 Skrevet 23. november 2008 he he, j ja, men du vet, de er ikke så mye smartere de på 35 enn de på 18..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå